16 زخمی در حادثه رانندگی خراسان رضوی

محمد علیشاهی روز شنبه افزود: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و تویوتا وانت در محور خواف- قاین، پنج نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امداد رسانی به این حادثه که روز جمعه رخ داد، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به مرکز جامع سلامت "علی‌آباد" خواف منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در دومین حادثه که عصر جمعه در مسیر رباط سفید، محور مشهد- تربت حیدریه بر اثر برخورد  ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ رخ داد، ۶ نفر مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

علیشاهی افزود: در حادثه دیگری که روز گذشته در خیابان فداییان اسلام بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پژو ۲۰۶ رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد انتقال یافتند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

کدخبر: 844511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟