دستگیری عوامل حادثه ایذه هنگام خروج از مرز باکو / محسن رضایی شرح داد

 به گزارش رکنا، محسن رضایی امروز ۲۷ آبان ماه در مراسم خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: دو، سه نفر از مسببان این حادثه تروریستی در حالی که می خواستند از مرز باکو خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند. مطمئن باشید هرکسی که در این حادثه دخالت داشته است هر که باشد و در هر سوراخی رفته باشد او را دستگیر خواهیم کرد و از او انتقام می گیریم.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: از مسئولان قضایی می خواهم که افراد جنایتکار را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود ایستاده است و با دادن چند شهید خم نمی شود و مسیر تاریخی خود را ادامه خواهد داد و به هیچ وجه در برخورد با مسببان کوتاهی صورت نخواهد گرفت. 

معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: خود من که به نمایندگی از رئیس جمهور در ایذه حضور پیدا کرده ام کار را دنبال خواهم کرد. به چه جرمی مردم خوب ایذه را به رگبار بسته اند؟ مردم ایذه همیشه یکی از کانون های تاریخ ساز قوم بختیاری بوده اند و از آزاد کردن مشروطه تا حادثه ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن تا بیرون کردن صدام از سرزمین های ایران اسلامی نقش داشتند. مگر دشمن می تواند ایذه را با شکست مواجه کند؟ مگر می تواند از چهره نورانی مردم ایذه غم و غصه به وجود بیاورد؟

رضایی گفت: ما امروز غصه دار هستیم و غم در دل ما خانه کرده است اما ایذه سرپای خود می ایستد و به مسیرش ادامه می دهد و این تاریخ سازی خود را در ایران اسلامی دنبال می کند. کسی نمی تواند ایذه را به زانو دربیاورد. از مشروطه گرفته تا دفاع مقدس ، بختیاری ها نقش خط مقدم بیرون کردن صدام را داشته اند.

 

کدخبر: 844297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟