اولین فیلم و عکس از عاملان ربایش  دکتر فرهود پدر علم ژنتیک ایران + جزئیات
حجم ویدیو: 5.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش رکنا، اولین فیلم از متهمان ربایش د کتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در گفتگویی، اظهار کرده بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این 2 نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهرهای شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: آدم ربایان بعد از ۲۶ ساعت دکتر فرهود را به بانک‌های شمال کشور می‌برند تا بتوانند مبلغ ۸ میلیارد تومان را از حساب این شخص به وسیله خودش خارج کنند.

پروفسور فرهود

وی گفت: این افراد در ساعات بعد که با دکتر فرهود برای اخذ پول تماس می‌گیرند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به دام افتاده و دستگیر شدند.

عامل اصلی این نقشه آدم ربایی در اعتراف به اتهام خود گفت:" چند سال به عنوان راننده دکتر با او کار می کردم تا اینکه خانمی را برای ازدواج به من معرفی کرد اما من بعد از ازدواج با آن خانم دچار مشکل شدم و اموالم را توقیف کرد.همین باعث شد بی خانمان شده و در ماشین می خوابیدم.برای همین نقشه ربودن دکتر را کشیدم.او را به شمال کشور برده و از او تقاضای ۸ میلیارد کردم که خودش قول خرید آپارتمان را به من داد."

همدستان این متهم اقرار کردند که خود را مامور امنیتی معرفی کردند و به این بهانه دکتر فرهود را با خود همراه کردند.

سردار رحیمی در توضیح این خبر گفت:" متهمان تحت پوشش مامور امنیتی به هدف دستیابی به یک واحد آپارتمان پروفسور فرهود را ربوده بودند.یکی از آنها پیش از این کارمند دکتر فرهود بود که در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند."

 

 

کدخبر: 840071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟