آتش سوزی بزرگ در فروشگاه فرش مشهد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،  آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار کرد: در پی اطلاع به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش سوزی از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به ۵۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه ۱۵دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از ایستگاه های ۵،۲۲،۳۳،۷،۴۳،۵۳،۳۱،۲۷را به محل حادثه در بولوار معلم مشهد اعزام کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد افزود : با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در داخل این فروشگاه بوقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به واحد های مجاور این محل تجاری است که آتش نشانان پس از دقایقی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به منازل و مغازه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: در این حادثه یکی از افراد حاضر در داخل مغازه که گرفتار دود و آتش شده بود توسط نجاتگران آتش‌نشانی از محل خارج و به دلیل مصدومیت شدید توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل و علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

گفتنی است؛ آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و پاکسازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

کدخبر: 831474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟