نقشه سیاه 2 پسر برای 7 زن و دختر تهرانی / آن ها به زن شوهردار هم رحم نکردند!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اواسط  تابستان سال 1400 به دنبال شکایت دختر جوانی به نام رها  آغاز شد. وی که هراسان به پلیس آگاهی رفته بود از مرد جوانی به نام آرش که وی را به تله شیطانی انداخته و آزار داده بود شکایت کرد.

دختر جوان در تشریح شکایتش گفت: من  مدتی است دراینستاگرام در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارم ومدتی قبل مردی جوان به نام آرش به من  پیام داد و مدعی شد او هم در اینستاگرام فعالیت دارد.

او  به من پیشنهاد کار داد و خواست برای صحبت کردن در زمینه شراکت به ملاقاتش بروم. او گفت در  حوالی خیابان آیت الله کاشانی منتظرش بماند تا خودش با ماشین دنبالم بیاید و در زمینه کاری با هم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: آرش با یک پژو 206 دنبالم آمد و من سوار ماشین او شدم .او سر صحبت را باز کرد و  برایم یک آبمیوه خرید. به محض اینکه آبمیوه را خوردم بیهوش شدم و  وقتی به هوش آمدم  که فهمیدم آرش و  مهران به من تعرض کرده اند. آنها مرا تهدید کردند در این باره با کسی حرفی نزنم وگرنه مرا می کشند. سپس مرا از خانه  شیطانی شان بیرون کردند. من مقابل در خانه از فرصت استفاده کردم و از طریق اینترنت لوکیشن آنجا را برای خواهرزاده ام فرستادم و به خانه برگشتم.

دختر جوان  گفت: حال روحی ام به هم ریخته بود که ماجرا را به خواهرزاده و سپس نامزدم گفتم و تصمیم گرفتم از دو پسر شیاد شکایت کنم.

با  این شکایت وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند. در حالی که پلیس به ردیابی دو شیطان پرداخته بود شکایت دیگری به پلیس رسید که دختر جوانی به همین شیوه در دام دو پسر گرفتار شده و تحت آزار قرار گرفته بود.

تحقیقات پلیسی وارد فاز تازه ای شده و شمار شاکی ها به هفت زن و دختر رسیده بود که ماموران توانستند مخفیگاه آرش در غرب تهران  را شناسایی و  وی را بازداشت کنند.

پلیس در بازرسی از مخفیگاه  این شیطان  تعدادی سیم کارت ، گوشی موبایل و داروی بیهوشی به دست آورد و همدست وی را نیز بازداشت کرد.

در حالی که متهمان منکر جرم سیاه بودند هفت شاکی در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کردند و به این ترتیب برایشان کیفرخواست صادر شد.

محاکمه دو شیطان

دو شیطان در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه هفت شاکی به تشریح شکایتشان پرداختند و برای دو متهم حکم اعدام خواستند.

یکی از شاکی ها گفت: من ساکن شهرک غرب هستم. همسرم وضع مالی خوبی دارد و به همین خاطر نیاز مالی ندارم. اما برای سرگرم شدن  در فضای مجازی دنبال کار خانگی می‌گشتم که با آرش آشنا شدم. او با من قرار ملاقات گذاشت و گفت خودش برایم اسنپ می گیرد. آرش خودش با اسنپ دنبالم آمد و مرا با خوراندن آبمیوه مسموم ، بیهوش کرد. وقتی به هوش آمدم  در خانه ای بودم که آرش و دوستش مرا آزار داده بودند.

وی در حالی که اشک می ریخت به قضات گفت: این ماجرا باعث شد زندگی ام سیاه شود. همسرم  وقتی به ماجرا پی برد حرف های مرا باور نکرد و از من جدا شد. من  برای دو متهم درخواست اشد مجازات دارم.

دومین شاکی گفت: وقتی  به تله دو شیطان افتادم و به خانه برگشتم ماجرا با به نامزدم گفتم و فورا به پزشکی قانونی رفتم. کارشناسان پزشکی قانونی ، مواد بیهوشی را در خونم تشخیص دادند که حاوی هروئین بود. بر اثر مواد بیهوشی  مغزم دچار التهاب شده و هنوز بعد از گذشت چند ماه دارو می‌خورم و به حال عادی برنگشته ام.

سومین شاکی گفت: بعد از آشنایی با آرش ،او برایم اسنپ گرفت تا به دیدنش بروم. بین راه او مرا با آبمیوه مسموم کرد و وقتی به هوش آمدم فهمیدم به من تعرض شده است. آرش و دوستش به  ‌زور رمز کارت عابربانکم را گرفتند و مرا از ماشین پیاده کردند. سه روز گیج بودم و وقتی حالم بهتر شد گوشی موبایلم را بررسی کردم که متوجه شدم اثری از شماره تلفن آرش و پیامک‌های او نیست.

سپس سایر شاکی ها به تشریح ماجرا پرداختند و برای دو متهم اشد مجازات خواستند.

وقتی متهمان روبه روی قضات ایستادند جرمشان را نپذیرفتند و مدعی شدند شاکی ها با میل خودشان با آنها رابطه برقرار کرده و اجبار و تهدیدی نبوده است. با پایان دفاعات دو شیطان قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 831110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟