بدشانسی دزدان مسلح ماشین بنز در پارک / رانندگی با بنز را بلد نبودند

به گزارش رکنا؛ عصر روز سه‌شنبه پسر جوانی بعد از بیرون آمدن از باشگاه ورزشی‌اش در حوالی پارک ساعی سوار خودروی بنز گران قیمتش شد تا به خانه برود. او هنوز در ماشین را نبسته بود که یکباره 2مرد نقابدار که مسلح به کلت کمری بودند را مقابل خود دید. یکی از آنها از عقب دستش را دور گردن او انداخت و دیگری نیز با اسلحه شروع به تهدید کرد و آنها او را روی صندلی عقب کشاندند. یکی از آنها فورا پشت فرمان نشست و می‌خواست ماشین را حرکت دهد اما طریقه رانندگی و راه انداختن بنز cls را نمی‌دانست. او کمی با ماشین کلنجار رفت اما نتوانست آن را راه بیندازد. درست در همین دقایق بود که با سر و صدا و درخواست کمک صاحب بنز شهروندان با کنجکاوی در آنجا جمع شدند و در این شرایط بود که مردان مسلح از ترس دستگیرشدن سوار بر یک پژو پرشیای سفیدرنگ از آنجا گریختند.

این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که صاحب خودروی لوکس به‌دلیل ضرب و شتم از سوی متهمان از ناحیه صورت و دست به‌شدت مجروح شد. او که 36سال دارد در این‌باره می‌گوید: حدود ساعت 7 عصر بود که از باشگاهی در حوالی پارک ساعی بیرون آمدم و سوار خودروام شدم. استارت ماشین را زده بودم و می‌خواستم در را ببندم که ناگهان یک نفر که به‌صورتش نقاب زده بود و اسلحه به‌دست داشت از جلو و فرد دیگری که فقط کلاه به سر کرده بود از عقب سوار ماشین شدند و به من حمله کردند. یکی از آنها درحالی‌که گلویم را گرفته بود با زور من را به صندلی عقب کشاند و نفر دوم پشت فرمان نشست. ماشین روشن و خلاص بود اما او فقط گاز می‌داد و نمی‌توانست دنده را پیدا کند. او چند مرتبه تلاش کرد ماشین را به راه بیندازد اما فایده‌ای نداشت و رانندگی با ماشین من را بلد نبود. از طرفی من هم با فردی که گلویم را گرفته بود درگیر بودم و او با چاقو دست و صورت مرا مجروح کرد. آنها می‌خواستند من را ربوده و خودروام را هم سرقت کنند اما وقتی دیدند نمی‌توانند 2نفری چنین کاری کنند همدست دیگرشان هم آمد و 3نفری من را کتک می‌زدند و اما من با لگد به در ماشین کوبیدم و اجازه ندادم نقشه‌شان را اجرا کنند. همزمان عابران هم جمع شدند و وقتی آنها دیدند نمی‌توانند کاری انجام دهند و هر لحظه ممکن است پلیس از راه برسد، رهایم کردند و سوار بر یک خودروی پژو پرشیای سفیدرنگ از آنجا فرار کردند.

آنطور که این شاکی می‌گوید دقایقی بعد از این حادثه بود که نخستین گروه از مأموران پلیس خود را به آنجا رساندند و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. آنها پس از ثبت اظهارات شاکی سراغ دوربین‌های مداربسته‌ای که در آنجا نصب شده بود رفتند. تصاویر ضبط شده جزئیات این آدم ربایی و سرقت نافرجام را نشان می‌داد. از سویی در بررسی‌های فنی مأموران توانستند شماره پلاک خودروی متهمان را به‌دست آورند. استعلام این شماره پلاک حاکی از آن بود که شماره انتظامی مربوط به یک خودروی تیبا است که به‌احتمال زیاد سرقت شده و روی خودروی متهمان که یک پرشیا بود نصب شده است.

براساس این گزارش هم‌اکنون گروهی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی به‌دنبال دستگیری متهمان و پی بردن به انگیزه آنها هستند.

کدخبر: 821074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟