قاچاقچی سوخت در نیکشهر نقره داغ شد

به گزارش رکنا، منصور انصاری اظهار کرد: پرونده فروش چهار هزار و ۱۵۳ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۶ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نیکشهر بررسی شد.

وی عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، تایید واگذاری کارت سوخت خودرو و برداشت غیر مجاز از سهمیه تخصیصی از طریق خودروی دیگر، اتهام انتسابی را محرز و متهم را برای فروش سوخت از نوع یارانه ای خارج از ضوابط تعیینی دولت، به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین از محکومیت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال قاچاقچی سوخت در ایرانشهر خبر داد و گفت: پرونده خرید و فروش ۲ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۰۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته انصاری هنگ مرزی جکیگور این میزان سوخت را از یک دستگاه وانت نیسان بدون پلاک کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کدخبر: 1001463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟