تله‌های جنسی برای رستگاری زیرپوستی / «پرستو» اسم رمزی برای تخریب یا ابزاری در دست صهیونیست‌ها؟ + تصاویر

به گزارش رکنا ، به درستی مشخص نیست که «پرستو» یا در زبان فرنگی‌ها «تله جنسی» (Honey Trapping) از چه زمانی وارد ادبیات سیاسی ـ امنیتی شده است، چراکه برخی آن را پدیده‌ای هم قدمت بشریت و از دوران باستان و برخی دیگر نیز آن را موضوعی خلق شده توسط بشر در دوره معاصر می دانند. برخی ردپای آن را در چین و هند باستان می‌جویند و عده‌ای دیگر نیز در کوران جنگ‌های جهانی اول و دوم؛ اما در حقیقت آنچه بیش از هرچیز دیگری در بررسی تله‌های جنسی به چشم می‌خورد، سردمداری یهودیان صهیونیست در استفاده از این تله برای ضربه زدن به طرف مقابل است.
آنچنان که پرستو را تعریف می کنند، زنی است که به صورت عضو و یا غیرعضو از یک دستگاه اطلاعاتی ماموریت دارد تا با ایفای نقش یک طعمه جنسی از نقاط ضعف مقامات و سیاستمدارانی که دستی بر آتش شهوت‌رانی دارند جاسوسی کرده و یا طرح مورد نظر آن دستگاه اطلاعاتی را اجرا کند. این ماموریت می‌تواند کوتاه‌مدت و یا حتی بلندمدت باشد که در برخی موارد به ازدواج و حتی تولد فرزند نیز منجر می‌شود.

پرستوی دربار و هلوکاست ایرانی
آنگونه که در کتب عهد عتیق آمده است، پس از عزل ملکه «وشتی» همسر خشایارشا پادشاه هخامنشی که با مشورت «مردخای» مشاور یهودی شاه انجام شد، او دخترعموی خود بنام «استر» را که از کودکی به فرزندخواندگی پذیرفته بود، برای همسری شاه هخامنشی پیشنهاد داد.
پرستوهای صیهونیست
تصویری نقاشی از استر و مردخای
هامان وزیر هخامنشی که از جاسوسی استر برای پسرعموی خود و دشمنی او نسبت به غیریهودیان آگاه بود، به پادشاه هخامنشی نسبت به اقدامات خصمانه آنها هشدار داد، اما استر نه‌تنها دست از اقدامات خود نکشید، بلکه با انتقال موضوع به مردخای پسرعموی خود، توانستند حکم اعدام هامان و اقوام ایرانی منتسب به او را از پادشاه بگیرند و به این ترتیب در روز ۱۳ فروردین بیش از ۷۰ هزار ایرانی در خانه‌های خود قتل عام شدند. از آن پس نیز ایرانیان روز ۱۳ فروردین را به بیرون از خانه‌های خود می روند تا بار دیگر در خانه‌های خود قتل عام نشوند!

تعطیلات رمانتیک!
از نمونه‌های مشهور دیگر استفاده ابزاری از زنان توسط سرویس‌های اطلاعاتی، می‌توان به ماجرای مردخای وانونو، کارمند نیروگاه هسته‌ای دیمونا رژیم صهیونیستی اشاره کرد؛ هنگامی که او در سال 1986 برای افشای فعالیت‌های اسرائیل برای تولید تسلیحات اتمی به روزنامه "ساندی تایمز" لندن رفت و اطلاعات و تصاویر برنامه تولید سلاح اتمی رژیم صهیونیستی را در اختیار این روزنامه قرار داد، شاید گمان نمی کرد که به زودی با گیر افتادن در تله جنسی موساد در اسرائیل به 18 سال زندان محکوم شود!
پرستوهای صیهونیست
موردخای وانونو
در حقیقت مامور اطلاعاتی موساد با نام مستعار "سیندی" ماموریت داشت تا بعنوان یک توریست و در حین بازدید از جاذبه های لندن با وانونو آشنا شود و پس از طرح دوستی او را متقاعد کند تا به همراه یکدیگر برای سپری کردن یک تعطیلات آخر هفته رمانتیک به رم پایتخت ایتالیا سفر کنند. بلافاصله پس از ورود وانونو و سیندی به رم، مامورین موساد او را دستگیر و با استفاده از یک کشتی او را به اسرائیل منتقل کردند.

سیندی مامور موساد
مامور "سیندی" نیز بعدها با یک افسر اطلاعاتی اسرائیل ازدواج کرد و پس از آن به او هویت جدیدی داده شد تا بتواند به آمریکا رفته و در آنجا زندگی کند.

پرستویی در قامت وزیر!
از دیگر پرستوهای اسرائیلی می‌توان به زیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی اشاره کرد که به اذعان او رابطه جنسی، جزئی از کارش در هنگام خدمت در موساد بوده است. لیونی که در 22 سالگی به خدمت موساد درآمد و پس از آن در مناصب حساس رژیم صهیونیستی از جمله وزارت امور خارجه این رژیم کار کرده است، در مصاحبه با نشریه تایمز آمریکا به داشتن رابطه جنسی با "شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر سابق قطر بعنوان یکی از موفق ترین کارهای خود در دوران جاسوسی برای موساد اشاره کرده است.
او حتی ادعا کرده که با برخی از سران فلسطینی نیز رابطه جنسی داشته و از آن فیلم برداری کرده تا بتواند با این فیلم آنها را تحت فشار قرار دهد.
پرستوهای صیهونیست
زیپی لیونی و جورج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا
در حقیقت، لیونی زمانی از این راز پرده برداشت که یک خاخام یهودی بنام «آری شوات» در مقاله‌ای که سال 2010 در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنت منتشر کرد، با تاکید بر اینکه شریعت یهود اجازه رابطه جنسی را با تروریست ها بخاطر دستیابی به اطلاعات می‌دهد، عنوان کرد: استفاده از دختران جوان برای به دام انداختن طرف های مخالف نوعی عبادت و خدمت به وطن است.

مونیکا گیت
در دسامبر 1998 رسوایی اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با "مونیکا لوینسکی" کارآموز کاخ سفید برملاشد که بعدها از آن بعنوان "مونیکا گیت" نیز یاد می کردند. مونیکا لوینسکی زنی یهودی بود که از اواسط دهه 90 میلادی بعنوان کارآموز در کاخ سفید مشغول به کار شد و در این زمان به تدریج با بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا روابط خود را آغاز می کند.
پرستوهای صیهونیست
مونیکا لووینسکی
گوردون توماس در کتاب خود پیرامون فعالیت های جاسوسی موساد در آمریکا تحت عنوان Gideon's Spies با استناد به اسناد و شواهد، مونیکا لوینسکی را عامل موساد و هدف از برقراری رابطه جنسی بین او و بیل کلینتون را جمع آوری اسناد و مدارک و ضبط تصاویر از این رابطه پنهانی برای تحت فشار قرار دادن او عنوان می کند.

پرستوهای صیهونیست
این درحالی است که برخی تحلیل گران، ماجرای "مونیکاگیت" را عملیاتی طراحی شده از سوی اسرائیل برای ضربه زدن به کلینتون به دلیل فشار او برای توقف شهرک سازی از سوی رژیم صهیونیستی عنوان می کنند.

دامی برای ژنرال
تنها سه روز پس از آغاز دور دوم ریاست جمهوری باراک اوباما در سال ۲۰۱۲ ژنرال دیوید پترائوس فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و رئیس وقت سازمان سیا به دلیل آنچه رسوایی اخلاقی او و ارتباط نامشروع با نویسنده کتاب خاطراتش «پائولو بورودول» اعلام شد، از سمت خود استعفا داد.

پرستوهای صیهونیست
پترائوس در بیانیه خود با تاکید بر اینکه برقراری رابطه با یک زن دیگر پس از ۳۷ سال زندگی مشترک با همسر خود کار درستی نبوده، تاکید کرد که این رفتار کاملا چه بعنوان یک همسر و چه بعنوان رئیس سازمان سیا غیرقابل قبول است.
پائولو بورودول که از یکی از خانواده‌های معروف یهودیان آمریکا بود از سن ۲۰ سالگی بعنوان کارمند واحد اطلاعات ارتش آمریکا وارد خدمت شد و در طی سالهای حضور پترائوس بعنوان فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه همراه او بوده است.
اما موضوع رسوایی اخلاقی ژنرال پترائوس زمانی قابل تامل به نظر می‌رسد که بررسی مواضع و سخنان او طی ماه‌های قبل از استعفای او نشان از مخالفت جدی او با اقدامات و سیاست‌های رژیم صهیونیستی دارد تا جایی که او اسرائیل را منبع اصلی مشکلات آمریکا در خاورمیانه و عامل تشدید فضای ضدآمریکایی در این منطقه برشمرد.
پرستوهای صیهونیست
ژنرال پترائوس و پائولو بورودول
همچنین در دوران ریاست پترائوس بر سازمان سیا، در گزارشی از سوی این سازمان تاکید شده که منافع ملی آمریکا با رژیم صهیونیستی اساسا در تعارض است و مردم آمریکا دیگر نخواهند پذیرفت از جنگ‌های نامشروع اسرائیل پشتیبانی مالی و نظامی شود.
از سویی جنگ پنهان اطلاعاتی میاد «سیا» و «موساد» نیز در دوران ریاست پترائوس تا آنجایی پیش رفت که او به صورت علنی علیه اقدامات مخرب موساد مانند طرح ترور عادل الجبیر سفیر وقت عربستان سعودی در آمریکا در اکتبر ۲۰۱۱ برای اتهام زنی به ایران موضع گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟