حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

مجید صبایی بخشدار رودباروقصران با اشاره به حکم تخریب ۳ طبقه هتل آرینا در شمیرانات با دستور مقام قضایی گفت: دیوان عدالت اداری با بررسی دقیق پرونده ساختمان «هتل آرینا»، رای نهایی خود مبنی بر تخریب ۳ طبقه اضافی این بنا را صادر و ابلاغ کرد.

صبایی افزود: پروند هتل آرینا در کمیسیون ماده ۹۹ استانداری تهران، مشمول جریمه نقدی و تخریب ۳ طبقه اضافه شده بود که با شکایت مالک، پرونده برای بررسی دقیق و صدور حکم نهایی به دیوان عدالت اداری ارجاع شد ودرنهایت حکم تخریب اضافه بنا‌ی آن درحال اجراست.

وی تاکید کرد: بر اساس رای نهایی دیوان عدالت اداری، طبقات اضافی هتل آرینا با حضور ماموران انتظامی وامنیتی در حال اجراست.

صبایی با بیان اینکه رای نهایی این پرونده به بخشداری رودبارقصران برای اجرا ابلاغ شده است، اظهار کرد: با توجه به نوع سازه هتل، اجرای حکم نیازمند تمهیداتی است که با تشکیل جلسه‌ای در دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری تهران، چگونگی اجرای آن تعیین شد.

به گفته وی، کمیسیون ماده ۹۹ پیش از این حکم تخریب سه طبقه اضافی ساختمان هتل آرینا را صادر کرده بود که با رای دیوان عدالت اداری، اجرای حکم متوقف شد پس بررسی مجدد این پرونده دردیوان، حکم قطعی آن به صورت دستی انجام می‌شود.

مجموعه هتل آرینا بر مبنای مصوبه شورای شهرسازی و معماری نسبت به دریافت مجوز ساخت یک هتل رستوران در دو بلوک هفت و سه طبقه در بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات اقدام کرده بود، اما به جای بلوک هفت طبقه، ۱۳ طبقه و برای بلوک سه طبقه پنج طبقه بنای غیر قانونی را در پروسه ساخت وساز خود قرار داده است.

یکی از تخلفات مطرح شده در خصوص پروژه هتل آرینا احداث آن در حریم رودخانه جاجرود و ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟