انقلاب در تکنولوژی / تزریق خون پسر 18 ساله برای بازگشت به جوانی

به گزارش رکنا، این کارآفرین با تزریق خون پسر 18ساله خود قصد دارد راز جاودانگی را به دست آورد. جانسون اعلام کرده است پس‌از گذراندن دوره‌های آزمایشی قصد دارد نتیجه را به‌صورت شفاف منتشر و ثابت کند که می‌تواند سن بیولوژیکی خود را به 18 سال برساند.

برایان جانسون، کارآفرین در حوزه تکنولوژی، با کمک تزریق پلاسمای خون پسر ۱۸ساله‌اش سعی دارد تا نشان دهد چگونه یک مرد میانسال ممکن است یک بار دیگر جوان شود. این آزمایش تا حدی از آزمایشی الهام گرفته شده است که در آن موش‌های پیر و جوان به هم بخیه می‌شوند تا سیستم گردش خون یکسانی داشته باشند. با آنکه هنوز شواهد کمی در خصوص اثربخشی تزریق پلاسما در انسان وجود دارد اما آزمایش در موش‌ها، نشان می‌دهد جوندگان مسن‌تر با این روش درمانی بهبود یافتند.

آقای جانسون قول داده است که نتایج پلاسما درمانی خود را در زمان مناسب منتشر کند. این کارآفرین فوق ثروتمند دنیای نرم‌افزار امیدوار است پس‌از طی کردن یک برنامه آزمایشی، روند طبیعی پیری را معکوس کرده و تا حدی آن را پیش ببرد که سن بیولوژیکی خود را به ۱۸ سال برساند.

افزایش سن با مشکلاتی همراه است که یکی از آنها پیری و شل شدن پوست است. چین و چروک و پوست شل و افتاده تاثیرات بسیار منفی بر روحیه هر انسانی می‌گذارد که طبیعتاً بسیار آزاردهنده است.

علم و تکنولوژی در تمام زمینه‌ها چاره‌ساز است، به خصوص در زمینه زیباسازی و جوانسازی پوست. PRP یا پلاسما درمانی و پلاسما ژل دو نمونه از روش‌های زیباسازی و جوانسازی پوست هستند که با استفاده از آنها می‌توان آثار پیری را از چهره افراد برطرف نمود.

علاقه جانسون به تغییرات بیولوژیکی خودش باعث شکل‌گیری شرکتی به نام Kernel شد. این شرکت از کلاه برای اندازه‌گیری فعالیت مغز استفاده می‌کند. بااین‌حال به باور جانسون، مردم به اطلاعات مهمی که منجر به زندگی سالم می‌شود، دسترسی ندارند. بنابراین تصمیم گرفت با یک دانشمند از «کینگز کالج لندن» به نام «اولیور زولمن»، به‌دنبال راهی برای جوان‌شدن دوباره باشد.

زولمن و جانسون به همراهی تیمی متشکل از 30 پزشک، درحال‌حاضر مجموعه‌ای از آزمایش‌ها را روی جانسون انجام می‌دهند تا رژیم غذایی و فعالیت بدنی‌اش را مطابق با علائم حیاتی‌اش که به‌طور مداوم تحت نظر است، اصلاح کنند.

کدخبر: 895723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟