سورپرایز اپل در شب هالووین!

شرکت اپل در تاریخ 30 اکتبر در نیویورک، در آکادمی موزیک بروکلین، رویداد جدید رونمایی از آیپدهای جدید خود را رونمایی کرده است. مطابق معمول، این شرکت تصویر یک تیزر مجهول را در کنار دعوتنامه های خود منتشر کرده و با این کار اطلاع داده است که محصولی جدید توسط این کمپانی در راه است. در تصاویری که مشاهده می شود در کنار لوگوی اپل یک شعار نیز رویت می شود.

شعار اپل در این مراسم چیست؟

اپل شعار There’s more in the making را برای مراسم ایونت ۳۰ اکتبر خود در نیویورک برگزیده و دعوت نامه های مربوط به رسانه ها را ارسال کرده است. محصولات احتمالی برای معرفی شامل تبلت های ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی از سری iPad Pro، مک بوک ایر ۱۳ اینچی با صفحه نمایش رتینا و مک مینی می شوند.

انتظار چه محصولاتی را در این ایونت داریم؟

طبق گمانه زنی های صورت گرفته، محصولات جدید این کمپانی شامل تبلت های سری آیپد و لپ تاپ های سری مک بوک معرفی خواهند شد. اپل پس از معرفی و رونمایی آیفون های جدید XR/XS/XS MAX در تدارک معرفی سایر محصولات خود پیش از پایان سال ۲۰۱۸ میلادی است.

طبق شایعاتی که در این خصوص به گوش رسیده، آیپد پرو 2018، دارای حاشیه های کمی حول نمایشگر بوده و از FACE ID نیز بهره می برند. این تکنولوژی سال گذشته در آیفون ایکس اپل به بهره برداری رسیده بود. گوشی های آیفون 2018، شامل آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR جدید نیز از این ویژگی بهره می برند.

همچنین بیان شده که اپل پورت USB-C را جایگزین پورت لایتنینگ در این آیپدها کرده است. تیزر تبلت های این برند نیز تا کنون چند بار لو رفته است که دارای حاشیه های بسیار باریک و گوشه های گرد است، همچنین مجهز به حسگر FACE ID و دکمه سنتی هوم است و از رندر های لو رفته این گوشی نیز نشان می دهد که با تبلتی بسیار باریک طرف هستیم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟