افتتاح ساختمان نیمه کاره بنفش با حضور دختر روحانی

دختر روحانی روز گذشته ساختمان نیمه کاره بنفش را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح کرد. در این افتتاح دختر روحانی ساختمان انستیتو طب بازساختی را به با رنگ بنفش افتتاح کرد. در این افتتاحیه دختر روحانی با شلوار و ماسک بنفش ظاهر شده بود.

به گزارش رکنا، روز گذشته ( ۱۱مرداد ۱۴۰۰) و در آخرین روز فعالیت دولت تدبیر و امید و در حالی که قرار است بزودی آیت‌الله رئیسی سکان دولت را تحویل بگیرد، ساختمان نیمه‌کاره انستیوتو طب بازساختی ( متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی) در ضلع شمال‌شرقی بیمارستان طالقانی با حضور مریم روحانی دختر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید و علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افتتاح شد!

این ساختمان به گفته مسئولی فنی آن هنوز آماده نیست و تا مهر ماه امسال و یا مطابق برخی اظهارات و مستندات حداقل تا آخر سال، یعنی بعد از استقرار کامل دولت جدید و احتمالا تغییرات مدیریتی در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شروع به کار خواهد کرد!

گفتنی است در زمان افتتاح این ساختمان نیمه کاره، افرادی که به نظر می‌رسید کارمندان این مجموعه هستند، لباس‌ و روپوش بنفش به تن داشتند، رنگی که روحانی در زمان تبلیغات به عنوان رنگ انتخابی انتخاب کرده بود! حتی رنگ ساختمان و ماسک افراد حاضر در محل انستیوتو طب بازساختی هم بنفش بود!/فارس

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟