جهیزیه ات رو قسطی بخر!

یکی از روش‌هایی که می‌تواند راه‌حلی برای این مشکل باشد، گرفتن وام است. برای اخذ وام شما نیاز به مدارک معتبر بانکی و ضامن دارید که محیا کردن این شرایط برای هر خانواده‌ای امکان پذیر نیست.

 بنابراین بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌ها اقدام به فروش اقساطی کالا کرده‌اند که این روش می‌تواند راه آسان‌تری نسبت به دریافت وام از بانک باشد. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که به فروش قسطی کالا می‌پردازد؛ وبسایت قسطی کلاب است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه برای فروش اقساطی لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی را فراهم نموده است و شرایط بسیار آسانی برای خرید قسطی دارد.

Untitled-1

انتخاب برند ایرانی یا خارجی مسئله این است؟

انتخاب یک برند مناسب و مقرون به صرفه در هنگام خرید جهیزیه می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. به طور حتم هیچ ارزانی بی حکمت نیست، ولی هر گرانی نیز دلیل بر کیفیت بالا نمی‌باشد.

متاسفانه با وجود تحریم‌ها و تغییرات بسیار نرخ دلار، قیمت لوازم خانگی برندهای خارجی به شدت افزایش پیدا کرده است و حتی بسیاری از محصولات خارجی به صورت قاچاق وارد ایران می‌شوند و به راحتی نمی‌توان اصل یا تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص داد.

به همین منظور پیشنهاد ما به شما خرید لوازم خانگی با برند ایرانی است. برندهای ایرانی در سال‌های اخیر تحول بسیار عظیمی داشته‌اند و با استفاده از بهترین متریال به تولید محصولات با کیفیت و مدرن می‌پردازند. برندهایی مانند: جی پلاس، سام، اسنوا، امرسان و پاکشوما تنها تعداد کمی از برندهای موفق ایرانی هستند که محصولات زیبا و ارزنده‌ای را طراحی و تولید می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده، جهیزیه مورد علاقه خود را از برندهای ایرانی انتخاب کنید.

Untitled-2

تنوع بالای سبد محصولات برندهای ایرانی!

شاید در گذشته برندهای ایرانی مانند امرسان فقط به تولید یک محصول اکتفا می‌کردند، اما با توجه به رونق تولید در کشور، برندهای ایرانی شروع به گسترش سبد محصولاتی خود کردند و اکنون برندهای ایرانی دارای محصولات کاملی مانند: تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، جاروبرقی و موارد دیگر هستند. با توجه به این موضوع شما می‌توانید ست برقی جهیزیه خود را از یک برند ایرانی انتخاب کنید و دیگر لزومی به پرداخت هزینه گزاف برای خرید محصولات خارجی نخواهید داشت. محصولات برندهای ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن‌تری می‌باشند و شما سالیان سال می‌توانید از داشتن جهیزیه ایرانی خود لذت ببرید!

Untitled-3

پیشنهاد ویژه برای خرید قسطی جهیزیه بدون دردسر!

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های ایرانی است که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند. وبسایت قسطی کلاب هیچ محدودیتی برای مشتریان خود قرار نداده و تمام محصولات و کالاهای ایرانی و خارجی را با شرایط عالی به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید با وارد شدن به سایت قسطی کلاب و ثبت درخواست با کمترین میزان مدارک، وام خرید اقساطی دریافت کنید و از مزایای سایت قسطی کلاب بهره‌مند شوید.

اگر شما به دنبال کالایی هستید که در سایت وجود ندارد، می‌توانید به بخش کالای ناموجود رفته و محصول مورد نظر را ثبت کنید. کارشناسان مجرب قسطی کلاب در اولین فرصت محصول مورد نظر را برای شما خریداری کرده و به دست شما می‌رسانند.

 خرید اقساطی از قسطی کلاب تا مبلغ 240 میلیون تومان امکان پذیر است. شما می‌توانید فقط با ارائه چک یا سفته، بدون نیاز به ضامن از قسطی کلاب خرید کنید. ناگفته نماند که شما می‌توانید از قسطی کلاب به صورت نقدی خرید انجام دهید و از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و لذت خرید یک جهیزیه مدرن و کامل را در کنار قسطی کلاب تجربه کنید.

 

کدخبر: 710284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟