واگذاری‌ رنج شماره‌های جدید همراه اول/ امکان تماس رایگان همراه اول برای مسافران اربعین

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، محمد مهدی عطوفی در حاشیه نمایشگاه تلکام با اشاره به این که کدهای صفر شماره‌های همراه اول در حال‌ حاضر در حال‌ اتمام است، گفت‌: رگولاتوری در حال‌ حاضر با کدگذاری‌های جدید این شرکت موافقت کرده است و قرار است که کد ۰۹۹۱ را به همراه اول واگذار کند. خود شرکت نیز قرار شده است که پیش شماره‌های ۰۹۹۱۲ را برای دائمی‌ها و مابقی را برای اعتباری‌ها مورد استفاده قرار دهند.

عطوفی در ادامه‌ با بیان این که تا به حال ما هر چه سیم کارت در بازار Store داشته‌ایم به فروش رسیده است، گفت‌: در این حوزه با استقبال زیادی روبرو هستیم. به طوری که دیگر تقریبا تمام کدهای ۰۹۹۱۲ هم تمام شده است که اگر رگولاتوری حمایت کند تا اواسط آبان ماه تغییرات در شماره‌های تلفن همراه اول جدید آغاز می‌شود.

وی همچنین با اظهار این که ما باید در سال حداقل ۱۲ میلیون سیم کارت را تولید کنیم تا بتوانیم نیازهای مشتریان را بر طرف کنیم، گفت‌: همراه اول به طور متوسط حدود یک میلیون از این سیم‌ کارت ها را به دائمی‌ها و مابقی را به سیم کارت‌های اعتباری اختصاص می‌دهد.

معاون بازاریابی و فروش همراه اول در پایان همچنین با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به کشور عراق درباره این سفر نیز، اظهار کرد: اگر توافقات لازم در این سفر صورت بگیرد شرکت همراه اول در اربعین امسال سیستم وای فای کالینگ را خواهد داشت که به صورت رایگان در اختیار زئران اربعین حسینی قرار می‌گیرد. در سیستم وای فای کالینگ شما در هر جای دنیا که باشید اگر به سیستم وای فای متصل شوید می‌توانید تماس خود را برقرار کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟