روش ساخت ژل ابروی خانگی

به گزارش رکنا، برای تهیه ژل ابرو در خانه کافی است 2 قاشق تخم کتان را بگذارید یک روز در آب خیس بخورد و بعد آن را بگذارید روی گاز و شعله گاز را زیاد کنید. بالا سر آن بایستید و هر چند دقیقه یکبار آن را هم بزنید. وقتی آب جوشید و موادتان مثل ژل شد و تخم کتان ها روی سطح آب آمد بگذارید خنک شود و بعد مواد را بریزید در پارچه نازک و با فشار ژل آن را خارج کنید. بعد آن را در جای ریمل تان بگذارید و به ابروهایتان بزنید. در این صورت ابروهای شما هم حالت می گیرد و هم تقویت می شود.

ژل ابرو چیست؟

با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهایی بدون نقص، زیبا و خوش حالت داشته باشید. اگر به چهره‌های سلبریتی‌ها و افراد معروف دقت کرده باشید، ابروهای براق، شانه شده و زیبای آنها تنها به دلیل استفاده از ژل ابرو است. چنانچه شما هم ابروهای کم پشتی دارید و تا الان با هیچ کدام از لوازم آرایشی نتوانستید آن را درست کنید یا حتی اگر در پی تغییر حالت و بی‌نقص نشان دادن ابروهایتان هستید، از این پس ژل ابرو را در کیف لوازم آرایشی خود جای دهید.

نحوه استفاده از ژل ابرو

برای استفاده از ژل ابرو ابتدا صورت خود را با آب و یک پاک کننده صورت بشویید و خشک نمایید. سپس اگر ابروهای شما نیاز به اصلاح دارد با یک موچین سرکج آن را تمیز کرده و ابروهای زاید را بردارید. در ادامه ابروهایتان را با یک برس ابرو به سمت بالا شانه بزنید.

اکنون اگر نیاز به استفاده از مداد یا سایه ابرو دارید، آن را روی ابروهایتان زده و بار دیگر آن را برس بکشید. سپس ابرو را به سمت بالا و در جهت رشد آن صاف کرده و برس آغشته به ژل ابرو را به ابروهایتان بکشید و در انتها فقط منتظر شوید تا خشک شود. گفتنی است با استفاده از برس ژل ابرو می توانید به ابروهایتان حالت نیز بدهید.

کدخبر: 939368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟