معرفی عطر زنانه مناسب محل کار

شناخت عطر و ادکلن مناسب برای هر موقعیت یکی از اصلی‌ترین کارهایی‌ست که هر فرد باید مقداری اطلاعات در رابطه با آن داشته باشد.

به گزارش رکنا ، اگر جز آن دسته از خانم‌های شاغل هستید، لازم است تا از رایحه، عطر و ادکلنی استفاده نمایید که دارای رایحه‌ی آزاردهنده‌ برای سایر همکارانتان نداشته باشد و با شخصیت شما نیز هماهنگی بسیار خوبی داشته باشد. در این قسمت با معرفی عطر و ادکلن زنانه و مناسب برای محل کار همراه شما هستیم.

عطر زنانه Elie Saab 'Le Parfum' Eau de Parfum

عطر زنانه Elie Saab _Le Parfum_ Eau de Parfum

عطر زنانه با رایحه‌ی سبک و تازه که برای استفاده در روز بسیار مناسب است و می‌توان از آن در محل کار نیز استفاده کرد. ترکیبی از رایحه‌ی گل‌های سفید، چوب سدر، شکوفه پرتقال، یاسمن، گل رز، نعنا هندی و عسل رایحه‌ای کاملا زنانه و شیک را ایجاد کرده است.

عطر زنانه Tory Burch Perfume

عطر زنانه Tory Burch Perfume

این عطر زنانه به عنوان اولین عطری است که توسط طراح مشهور عطر زنانه " Tory Burch" طراحی شده است و دارای رایحه‌ای متفاوت و بسیار خاص است که تداعی‌کننده‌ی حس زنانه و شیطنت کودکانه است. از روایح به کار رفته در آن می‌توان به گل صدتومانی، گل مریم، شکوفه پرتقال، گریپ‌فروت، خس خس، پونه، گل یاس و پوب صندل اشاره کرد.عطر و ادکلن مناسب برای تعطیلات و مسافرت

عطر زنانه Infusion d'Iris Perfume for Women by Prada

عطر زنانه Infusion d_Iris Perfume for Women by Prada

عطر زنانه، مدرن، سبک و بسیار خوشبو که می‌تواند یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای محل کار باشد. ترکیبی از رایحه‌ی قهوه و چوب در کنار رایحه‌ی گل مریم، یک اثر دوست داشتنی و بسیار ملایمی را برای خانم‌ها ایجاد کرده است.

عطر زنانه Chanel Eau Vive

عطر زنانه Chanel Eau Vive

عطر زنانه خوشبو که تمام پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های برند شنل را دارد و با رایحه‌ی ملایم و سبکی که دارد به یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای محل کار تبدیل شده است. ماندگاری آن بسیار طولانی بوده و در تمام طول روز همراه شما خواهد بود. از ترکیبات این عطر زنانه و خوشبو می‌توان به روایح گلی، گریپفروت، پرتقال قرمز، گل یاسمن، سدر و رایحه‌ی زنبق اشاره کرد.

عطر زنانه Happy Perfume by Clinique for Women

عطر زنانه Tory Burch Perfume

عطر زنانه که باید در تابستان حتما امتحان کنید! ترکیبی از رایحه‌ی میوه‌ای پرتقال ماندارین، گریپ‌فروت در کنار رایحه‌ی گل‌های صورتی، عطر و بویی متفاوت و خاص را ایجاد کرده است که مطمینا می‌تواند نظر بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کند و آن را برای استفاده در محل کار انتخاب نمایند.

عطر زنانه Cashmere Mist Perfume for Women by Donna Karan

عطر زنانه Cashmere Mist Perfume for Women by Donna Karan

این عطر زنانه در سال 1994 معرفی شده است و دارای روایحی همچون گل یاسمن، چوب صندل و وانیل است که به عنوان یکی از بهترین عطرها برای استفاده در روز و محل کار شناخته شده است.

البته باید در نظر داشته باشید که عوامل مختلفی در انتخاب عطر و رایحه تاثیر گذار هستتند که می‌توان به بوی طبیعی پوست، سطح استرس، سن، رژیم غذایی، داروهای مصرفی و ... اشاره کرد. تمام این موارد در تغییر کردن رایحه‌ی اصلی عطری که انتخاب کرده‌اید موثر هستند. علاوه‌بر این خشک و یا چرب بودن پوست نیز تاثیر مستقیمی در ماندگاری عطر دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟