شیک ترین ست های لباس مردانه برای تابستان

رنگ لباس مردانه مناسب تابستان

همانطور که می‌دانید در اکثر کشورها، خصوصا ایران، تابستان فصل بسیار گرمی است؛ تا جایی که گا‌ها این گرما طاقت فرسا می‌شود. در نتیجه در این فصل می‌بایست اصول و قواعدی را در لباس پوشیدن رعایت کنید تا بتوانید این گرما را تا حد ممکن از خود دور کنید. پوشیدن لباس‌های تیره، باعث جذب حرارت و گرما شده و در نتیجه باعث می‌شود تابستان سخت‌تر و گرم‌تری را تجربه کنید. همچنین لباس‌های تنگ و چسبان نیز موجب تعریق بیشتر شده و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند.

مناسب‌ترین لباسی که می‌توانید برای تابستان انتخاب کنید، لباس‌های رنگ روشن هستند. لباس‌هایی به رنگ کرم، آبی آسمانی، سفید، صورتی کمرنگ و... از جمله لباس‌هایی هستند که برای آقایان مناسب هستند. به طور کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که رنگ‌هایی که تناژ سردی دارند، رنگ‌های خنثی و رنگ‌های پاستلی برای این فصل کاملا مناسب و ایده‌آل هستند.

۱. پیراهن صورتی کمرنگ با شلوار کرم

بسیاری از آقایان از پوشیدن شلوار‌های رنگ روشن مثل کرم و استخوانی اجتناب می‌کنند؛ اما این کار کاملا اشتباه است. اگر به هر دلیلی به پوشیدن شلوار رنگ روشن علاقه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم در تابستان این طرز فکر را کنار بگذارید. یک شلوار کرم روشن بخرید و آن را با یک پیراهن مردانه صورتی ترکیب کنید تا یک استایل خنک تابستانی برای خود خلق کرده باشید. برای اینکه استایل‌تان را از سادگی خارج کنید، در انتخاب رنگ کمربند و کفش‌تان کمی خلاقیت به خرج داده و از رنگ‌های کمی تیره‌تر استفاده کنید.

۲. پیراهن آبی با شلوار سورمه‌ای

این استایل برای آن دسته از آقایانی که از شلوار رنگ روشن فراری هستند، بسیار مناسب است! اگر تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهید شلوار کرم به پا کنید، یک شلوار سورمه‌ای بپوشید. اما رنگ سورمه‌ای شلوارتان را کمی روشن‌تر از همیشه انتخاب کنید تا گرما را جذب خود نکند. برای قسمت بالاتنه نیز از یک پیراهن مردانه خوش فرم خنک به رنگ آبی روشن استفاده کنید تا استایل‌تان تم تابستانی بیشتری بگیرد.

۳. پیراهن روشن با شلوار جین

اگر شما هم از طرفداران شلوار جین هستید، مشکلی نیست؛ می‌توانید در تابستان هم از آن‌ها استفاده کنید. اما برای مقابله با گرمای هوا، سعی کنید حتما از جین‌های کاغذی و نسبتا خنک‌تر استفاده کنید. اما برای قسمت بالاتنه حتما پیراهن یا تی‌شرت‌های رنگ روشن را مورد استفاده قرار دهید.

۴. شلوار سفید با کت رنگی

اگر به دنبال داشتن یک استایل شیک و تاحدودی رسمی برای تابستان هستید، می‌توانید از این ایده الهام بگیرید. ترکیب شلوار کتان سفید با کت‌های رنگی بسیار جذاب خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم برای رنگ کت نیز از تناژ سرد استفاده کنید و به سراغ کت‌هایی که تناژ رنگی گرم دارند، مثل قرمز و نارنجی نروید.

۵. تی شرت اورسایز با شلوار جین

این استایل بیشتر برای آقایانی که رنج سنی زیر ۳۰ سال دارند، مناسب خواهد بود. تی شرت‌های گشاد و اورسایز که طرفداران زیادی نیز دارند، جزء بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای تابستان داشته باشید. این تی‌شرت جذاب را با یک شلوار جین رنگ روشن ترکیب کنید تا استایل تابستانه‌تان تکمیل گردد.

۶. شلوار سورمه‌ای با کت تک

اگر به دنبال یک استایل رسمی یا نیمه رسمی برای تابستان هستید، از این ایده غافل نشوید. یک شلوار کتان نازک سورمه‌ای را با یک کت تک کرم ترکیب کرده و برای زیر کت نیز از یک پیراهن مردانه رنگ روشن استفاده کنید. به این ترتیب یک استایل نیمه رسمی شیک و جذاب برای مجالس رسمی یا مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه خلق کرده‌اید.

۷. پیراهن راه راه با شلوار کوتاه

پیراهن‌های راه راه همیشه و همیشه در دنیای مد حضور پررنگی داشتند. برای فصل تابستان نیز می‌توانید از یک پیراهن با این طرح استفاده کرده و آن را با یک شلوار جذاب کوتاه همراه کنید. هم می‌توانید یک شلوار کوتاه خریداری کرده و هم پاچه شلوار خود را تا حد مطلوبی بالا بزنید.

۸. تی شرت تیره با شلوار روشن رسمی

برای داشتن یک استایل تابستانه مردانه جذاب، لازم نیست حتما از سر تا پا لباس رنگ روشن بپوشید. بلکه می‌توانید یکی از آیتم‌های استایل خود (مثلا شلوار) را به رنگ روشن انتخاب کرده و آیتم دیگر (تی شرت) را به رنگ تیره‌تری انتخاب کنید. به این ترتیب استایل شما تعادل نیز خواهد داشت. همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر قرار است زمان زیادی را بیرون از منزل سپری کنید، یک کلاه همراه خوود داشته باشید. سعی کنید رنگ کلاه را با رنگ شلوارتان ست کنید تا تعادل استایل‌تان حفظ شود.

۹. پیراهن آبی کمرنگ با شلوار کرم و کفش سفید

پیراهن مردانه آبی کمرنگ جذابیت خاصی دارد. برای اینکه حالت تابستانی استایل‌تان را بیشتر کنید، این پیراهن را با شلوار کرم و کفش سفید ترکیب کنید. در انتخاب پیراهن، از جنس‌های پلاستیکی و کتان کلفت دوری کنید؛ چراکه چنین جنس‌هایی در تابستان تعریق را افزایش داده و بوی بدی به خود می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم از جنس‌های ناز‌تر مثل نخی و پنبه‌ای استفاده کنید.

۱۰. تی‌شرت سفید با شلوار مشکی

این گزینه یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین استایل‌هایی است که می‌توانید برای تابستان داشته باشید. یک تی‌شرت سفید خنک را با شلوار مشکی نازک ست کرده و برای تکمیل استایل‌تان یک کتانی سفید نیز به آن اضافه کنید. این استایل برای اکثر موقعیت‌های روزمره، از بیرون رفتن با دوستان گرفته تا مهمان و دورهمی‌های کوچک و خودمانی مناسب است.

۱۱. تی شرت سفید جذب با شلوار جین تنگ

پیش‌تر اشاره کردیم که برای تابستان می‌بایست از لباس‌های گشاد و آزاد استفاده کرد. اما درنهایت همه چیز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر از پوشیدن لباس‌های جذب بیزارید و فقط و فقط به لباس‌های جذب علاقه دارید، لزومی ندارد از سلیقه‌تان دوری نکنید. اما همین استایل را کمی تابستانه کنید. چگونه؟ تنها کافی است در هنگام خرید تی شرت و شلوار، از جنس‌های خنک تابستانی استفاده کنید.

۱۲. پیراهن روشن با شلوار جین روشن

آیا به دنبال استایلی خنک و ساده و کاربردی برای تابستان هستید؟ پس یک پیراهن مردانه به رنگ‌های روشنی مثل کرم، طوسی کمرنگ، استخوانی یا این دسته از رنگ‌ها خریداری کرده و آن را با یک شلوار جین کاغذی روشن ترکیب کنید. با این استایل روشن، جذب گرما و حرارت را تا حد زیادی کاهش خواهید داد. برای انتخاب کفش نیز از رنگ‌های روشنی مثل سفید استفاده کرده یا رنگ کفش خود را با بلوزتان ست کنید.

۱۳. تی شرت سفید و شلوار جذب مشکی

این استایل برای مهمانی‌ها و جشن‌ها مناسب‌تر خواهد بود. اگر به دنبال استایلی نسبتا رسمی برای یک مهمانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این استایل جذاب ایده بگیرید. تی شرت سه دکمه سفید یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های موجود برای آقایان است. تنها کافی است این تی شرت را با یک شلوار کتان نازک نسبتا جذب ست کنید. سعی کنید قد شلوارتان تا مچ پا یا کمی بالاتر از آن باشد. رنگ کفش یا کتانی‌تان را نیز با تی‌شرت خود ست کنید.

۱۴. پیراهن مردانه با شلوار رنگی

برای پوشیدن شلوار‌های رنگی، هیچ فصلی مناسب‌تر از تابستان پیدا نخواهید کرد. یک شلوار کتان رنگی تهیه کرده و آن را با یک تی شرت رنگ روشن ست کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بهتر است اگر از رنگ‌های پررنگی مثل سبز تیره، استفاده می‌کنید، برای قسمت بالاتنه از پیراهن یا تی شرت‌های رنگ خنثی مثل آبی خیلی روشن یا طوسی استفاده کنید.

۱۵. کت و شلوار روشن با پیراهن تیره

آیا در تابستان به یک مجلس رسمی دعوت شده‌اید؟ همین گزینه مناسب شما خواهد بود. یک دست کت و شلوار رنگ روشن مثل طوسی کمرنگ یا آبی آسمانی روشن خریداری کرده و آن را با خیال راحت در مجلس مورد نظرتان بپوشید. اگر قصد دارید استایل خود را از یک دست بودن و بی‌رنگ و رو شدن خارج کنید، می‌توانید زیر کت و شلوارتان از یک پیراهن تیره که تناژ رنگی آن با رنگ کت و شلوارتان همخوانی دارد استفاده کنید.

۱۶. تی شرت تیره با شلوار روشن اسپورت

پیش از این نیز به استایلی شبیه با این استایل اشاره کردیم. اما این استایل صرفا برای روزمره مناسب بوده و برای مجالس رسمی‌تر کاربردی ندارد. یک تی شرت سورمه‌ای یا هر رنگ تیره دیگری خریداری کرده و آن را با شلوار تابستانی خود ست کنید. آزاد بودن، تهیه شده از پارچه‌های خنک و تابستانی و قد کوتاه (تا بالای مچ پا) از جمله خصوصیاتی است که شلوار تابستانی‌تان باید دارا باشد.

۱۷. پیراهن چهارخانه با شلوار روشن

یکی از آیتم‌هایی که در کمد لباس هر مردی پیدا می‌شود، پیراهن چهارخانه است. یک پیراهن چهارخانه خنک خریداری کرده و با خیال راحت آن را در فصل تابستان نیز به تن کنید. این نوع پیراهن هم برای استایل‎‌های رومزه و هم استایل‌های رسمی و نیمه رسمی کاملا مناسب خواهد بود. در انتخاب شلوار نیز پیشنهاد می‌کنیم از شلوار‌های رنگ روشن استفاده کنید. اگر قصد دارید استایل خود را کمی رسمی‌تر کنید، یک کت تک به رنگ شلوارتان را به استایل خود اضافه کنید.

۱۸. تی شرت مشکی با شلوار خاکی

یکی از رنگ‌های مناسب برای تمام فصول، رنگ خاکی است. این رنگ جذاب را برای شلوار خود انتخاب کرده و با یک تی شرت مشکی یا سفید همراه کنید. سعی کنید شلوار خاکی که انتخاب می‌کنیداز جنس کتان نازک بوده و بیش از اندازه جذب نباشد. همچنین می‌توانید از شلوار‌های پاره استفاده کنید. برای دادن رنگ و حال و هوای تابستانی به استایل خود، اگر از تی شرت مشکی استفاده می‌کنید، رنگ کفش خود را سفید انتخاب کرده و بالعکس؛ اگر از تی شرت سفید استفاده می‌کنید، کفش مشکی بپوشید.

۱۹. پیراهن هاوایی با شلوار جین

پیراهن‌های هاوایی در انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است و برای پوشیدن آن، چه فصلی بهتر از تابستان؟ یک پیراهن طرح هاوایی خریداری کرده و آن را با یک شلوار جین آزاد یا اورسایز همراه کنید. شما در این استایل هم می‌توانید تنها از یک پیراهن استفاده کنید، و هم می‌توانید در زیر پیراهن خود، یک تی شرت نازک سفید بپوشید.

۲۰. پیراهن هاوایی با شلوار روشن

همانطور که گفته شد، پیراهن‌های هاوایی برای تابستان کاملا مناسب و ایده‌آل هستند. برای انتخاب شلوار با این مدل پیراهن، حتما لازم نیست به سراغ جین بروید. بلکه می‌توانید به سادگی از شلوار‌های کتان تابستانی استفاده کنید. اگر رنگ پیراهن هاوایی شما تیزه است، حتما آن را با یک شلوار رنگ روشن ست کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟