چاقی صورت با یک روغن گیاهی

یک متخصص طب سنتی گفت: با کاهش وزن قطعا مقداری کاهش حجم را درصورت خواهیم داشت، بهترین راه مقابله با این لاغری صورت استفاده از روغن‌های جاذب است.

درباره راه های چاق کردن صورت و جلوگیری از لاغر شدن، اظهار کرد: به طور معمول لاغر شدن صورت در هنگام کاهش وزن، تا حدودی اجتناب ناپذیر است و در مجموع با کاهش وزن قطعا مقداری کاهش حجم را درصورت خواهیم داشت اما روش‌هایی مختلف برای کنترل این موضوع وجود دارد که کمپرس آب گرم یکی از آن هاست؛ بهتر است از ان کار را با استفاده از یک کیسه آب گرم و در بازه ‌های کوتاه مدت تکرار کنید.

وی با اشاره به عوارض مصرف نابجای برخی از گیاهان دارویی ادامه داد: در مجموع برای حفظ حالت صورت و تپل کردن آن باید به دنبال راهی برای آبرسانی یا حفظ آب موجود در سطح پوست باشیم؛ اغلب روش‌هایی که برای چاق کردن صورت به شما پیشنهاد داده می‌شود هم بر همین اصل استوار است اما با توجه به استفاده طولانی مدت از این مواد باید به عوارض ناشی از آن هم توجه کرد.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: بهترین راه مقابله با این لاغری صورت استفاده از روغن‌های جاذب آب به خصوص روغن گیاه بنفشه است؛ اگر فردی به صورت روزانه در هر هفت ساعت یا هر 12 ساعت صورت خود را با استفاده از این روغن‌ها مالش دهد از ادامه فرایند لاغری جلوگیری کرده و برای افراد لاغر، منجر به پر شدن صورت خواهد شد.

مینایی در انتها یادآوری کرد: گیاه بنفشه انواعی مختلف دارد پس نوع بنفشه‌ای که روغن از آن‌ها تهیه شده می‌تواند تفاوتی چشم‌ گیر بر اثر بخشی آن ایجاد کند؛ همچنین استفاده از این روغن علاوه بر اثر بخشی مطلوب عوارض خاصی هم به دنبال ندارد پس می‌توانید برای مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟