ماسک های طبیعی برای رفع سیاهی زیربغل

رفع سیاهی زیر بغل و تیرگی پوست این بخش بعد از مدتی استفاده از روش های مختلف رفع موهای زائد، لازم و ضروری می شود.استفاده از ماسکهای گیاهی و خانگی طب سنتی روشن کننده زیربغل بهترین گزینه است.

راه و روش رفع سیاهی زیر بغل با ماسکهای گیاهی و خانگی روشن کننده

رفع سیاهی و تیرگی زیربغل برای افرادی که به زیبایی پوست بدنشان اهمیت می دهند امری مهم است. اکثر خانم ها و آقایان بعد از مدتی استفاده از روش های مختلف در رفع موهای زائد دچار مشکل تیرگی و سیاهی پوست زیربغل می شوند که موجب نازیبا شدن پوست این بخش از بدن خواهد شد . برای درمان و رفع سریع سیاهی زیربغل بهترین روش استفاده از ماسکهای روشن کننده پوست زیربغل با ترکیبات گیاهی طب سنتی خواهد بود.رفع سیاهی زیر بغل

یکی از پیشنهادات عالی متخصصان پوست و زیبایی برای رفع تیرگی و سیاهی زیربغل استفاده از روغن نارگیل است.

برای رفع تیرگی زیربغل یک قاشق مرباخوری روغن نارگیل به زیربغلتان بمالید و خوب ماساژدهید.

اجازه دهید روغن نارگیل به مدت 10 الی 15 دقیقه در این بخش باقی بماند و سپس با آب و صابون محل را بشویید.

برای نتیجه ی بهتر هفته ای دومرتبه این روش را تکرار کنید تا به نتیجه برسید.

روغن نارگیل بهترین ماده برای رفع سیاهی و سفید کننده پوست زیربغل

سیب زمینی یک روش خانگی و طبیعی برای رفع تیرگی زیر بغل:

سیب زمینی نیز نوعی سفید کننده طبیعی است. شما می توانید تکه های سیب زمینی را بر پوست این ناحیه بمالید یا اینکه سیب زمینی را رنده کرده و پوست زیر بغل را به آب آن آغشته کنید. در هر صورت، اجازه دهید پوست به مدت 10 الی 15 دقیقه آغشته به این ماسک ضد تیرگی زیربغل بماند و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

لیمو قوی ترین روش رفع تیرگی زیر بغل در طب سنتی:

یک راه موثر دیگر برای سفیدتر کردن زیر بغل، مالیدن آب لیمو به پوست این ناحیه است. این کار را باید هر روز و پیش از حمام انجام دهید. لیمو یک سفید کننده طبیعی است که به تدریج رنگ پوست را روشن تر می کند. پس از حمام، کمی مرطوب کننده به پوست زیر بغلتان بزنید و تا چند روز از اسپری و مام زیربغل استفاده نکنید.

لیمو برای پوست

ماسک سفید کننده تیرگی و سیاهی زیربغل با لیمو:

برای تهیه این ماسک در خانه، کافیست یک مشت آرد نخودچی را با کمی ماست، لیمو و کمی زردچوبه مخلوط کنید و بر پوست زیر بغلتان بمالید. اجازه دهید این ماسک خانگی مدت 10 الی 15 دقیقه روی پوست باقی بماند تا به خوبی اثر کند.

روش فوری رفع سیاهی زیربغل با ماسک زعفران با شیر و خامه

یک راه موثر و طبیعی دیگر که می توانید تاثیر آن را در دو روز مشاهده کنید استفاده از مخلوط کمی زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا خامه است. این مخلوط را قبل از خواب به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بر پوست این ناحیه بماند. این مخلوط نه تنها رنگ زیر بغل را روشن تر می کند، بلکه باعث از بین رفتن بوی بد عرق نیز می شود.

ماسک روشن کننده و رفع سیاهی زیربغل با آب خیار

آب خیار را روی پوست زیر بغل خود بمالید و وقتی خشک شد، شستشو دهید. می توان به آب خیار مقدار کمی زردچوبه هم اضافه کرد و بعد از 15-20 دقیقه شستشو داد.

روش های بالا به شما کمک می کند از زیر بغل تیره خلاص شوید. روش هایی بسیار آسان که به راحتی می توانید در خانه انجام دهید.

جوش شیرین سیاهی و تیرگی زیربغل را محو می کند:

جوش شیرین نیز می تواند به طور مطلوبی در درمان تیرگی زیر بغل عمل کند.

برای سفید کردن و رفع زیربغل با استفاده از جوش شیرین باید:

با ترکیب جوش شیرین و آب خمیری تهیه کنید و لایه ای نازک از ان را زیربغلتان بمالید. بعد از خشک شدن خمیر آن را بشویید و برای رفع سریع و فوری تیرگی زیربغل هفته ای دومرتبه این روش را تکرار کنید.

جوش شیرین برای پوست

طرز تهیه ماسک جوش شیرین برای رفع تیرگی و سیاهی پوست زیربغل

ماسک گیاهی گلاب برای رفع سیاهی زیربغل

پودر چوب صندل و چند قطره گلاب را مخلوط کرده و خمیری به دست آورید. این خمیر را روی پوست زیر بغل خود بگذارید. صبر کنید تا خمیر خشک شود، سپس بشویید. این روش یکی از بهترین روش های روشن تر کردن پوست زیر بغل در خانه می باشد

روشن کردن سیاهی زیربغل با ماسک خانگی آرد نخود با شیر یا ماست

برای رفع سیاهی زیربغل شما به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر احتیاج دارید. آرد را با ماست یا شیر ترکیب نمایید و مخلوط بدست آمده را به زیر بغلتان بمالید. اگر کثیف شدن ملافه هایتان مهم نیست، می توانید بگذارید این مخلوط در طول شب روی پوستتان بماند. از آنجایی که کاملا طبیعی هستند، اثر سوءی نخواهند داشت. اگر می خواهید نتیجه ی سریع تری بگیرید، می توانید مقداری آبلیمو هم به آن بیفزایید.

 

کدخبر: 400377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟