راز ملکه زیبایی قزاقستان لو رفت/دختر زیبایی که پسر از آب درآمد+عکس

دختری که به عنوان ملکه زیبایی قزاقستان انتخاب شده بود در کمال ناباوری پسر از آب درآمد و همگان از دیدن وی شوکه شدند.الینا الییوا یکی از فینالیست های مسابقات ملکه زیبایی قزاقستان اخیرا با افشای آنکه او در واقع یک پسر 22 ساله است همه ی را شوکه کرد، هدف او از ثبت نام دراین رقابت ها اثبات یک نکته مهم بود.

همه ی چیز از یک جروبحث بین ایلای دایاگیلو ، مانکن مرد قزاقی با دوستانش بر سر زیبایی زنانه شروع شد. او به انها اظهار داشت که در گذشته زنان برای خصوصیات دیگری از جمله شخصیت و استعدادهای دیگر ارزش قائل بودند در حالیکه زنان جوان امروزی تنها به دنبال جدید ترین و محبوب ترین سبک ها در دنیای فشن، آرایش و مدل مو هستند و فکر می‌کنند این موارد باعث زیبایی آن ها میشود.

ایلای افزود به لطف تمام لوازم آرایش های موجود ، ابزار ویرایش دیجیتالی نظیر فتوشاپ و باورهای کلی نادرست در صنعت زیبایی، حتی یک مرد هم میتواند خودش رابه شکل یک زن زیبا جا بزند.ولی ظاهراً دوستان دایاگیلو موافق این عقیده نبودند، بنابر این وی تصمیم گرفت برای اثبات این عقیده به دوستانش برای مسابقات ملکه زیبایی قزاقستان ثبت نام کند.
او با کمک گریمور و هراستایلیست، خودرا تبدیل به زن جوانی به نام ارینا کرد. این مرد جوان از آنجا که از 17 سالگی در صنعت مدلینگ فعالیت می‌کند، به خوبی در مورد جدید ترین سبکهای رایج در فشن و زیبایی اطلاع داشت، بنابر این فقط تغییر شکل او باقی میماند.

ایلای پس از تغییر خود، تصاویری به نام ارینا در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و صبر کرد تا واکنش عموم را مشاهده کند.در کمال تعجب دوستانش، اریانا دراین مسابقات حتی در گروه فینالیست ها جا گرفت و شانس واقعی داشت تاهمه چیز را برنده شود.

ولی این پسر 22ساله دیگر نقطه نظر خودرا اثبات کرده بود، بنابر این پس از اعلام فینالیست ها، ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد این دختر شرکت کننده محبوب، در حقیقت یک مرد است.

وی قصد داشت با شرکت در مسابقات ملکه زیبایی به دختران نشان دهد که زیبایی فیزیکی به سادگی و حتی توسط یک جنس مخالف نیز دست یافتنی است. او امیدوار است داستان او الهام بخش زنان باشد تا بیش از زیبایی های فیزیکی برای زیبایی های درونی خود ارزش قائل شوند.

این مدل جوان در بخشی از صحبت هایش میگوید نیت من آن نبود که مردم را فریب دهم و می‌خواست متوجه آن ها رابه این حقیقت جلب کنم که چسبیدن به چنین استانداردهای زیبایی یکسان، مهم نیست بلکه طبیعت واقعی و شخصیت افراد است که بیش از هر چیزی اهمیت دارد، نه چیزی که زیبا و مد جلوه میدهند ولی به هیچ عنوان برازنده انها نیست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

آخرین دسته گل وحید خزایی شاخ اینستاگرامی چیست؟! + جزییات

بحران آب در تهران / آب پایتخت جیره بندی می‌شود؟

عاقبت بی حیایی مادر و دختر منحرف با 2 دختر دانش آموز + عکس

آقای بازیگر بخاطر بی حیایی با زنان دستگیر شد! + جزییات

این پسر خبیث همیشه از دست پلیس تهران فرار می کند! + عکس

شوهرم از 6 مرد پول گرفت و آن ها را یکی یکی به اتاق خوابم فرستاد!

وقتی وارد خانه زن صیغه ایم شدم با صحنه ای ناجور روبرو شدم!

ثریا وقتی از منصور باردار شد شنید او متاهل است! / سمیرا سرنوشت مشابه مادر داشت

احسان شوهر بی حیایم همزمان با 2 زن دیگر همخوابی می کرد!

عکس های ناجور مژگان در تلگرام دردسر داشت / تمجید های مرد ناشناس وسوسه ام کرد

نغمه 33 ساله ام از تن فروشی متنفرم!

این مرد سر مادرش را از ته بریدو به سوپرمارکت برد تا بفروشد + عکس

کبودی های بدن زن خائن او را نزد شوهرش لو داد! + عکس

مریم مرا به خانه اش برد و شوهرش در برابر دوربین به من تجاوز کرد + عکس

 

 

کدخبر: 393246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟