پالتوی فوتر بهترین انتخاب زمستانی/در مقابل سوز و سرمای زمستان فوتر بپوشید

در سوز و سرمای زمستان پوشیدن پوششی که ما را از سرما محافظت کند ضروری است. یکی از این گزینه‌ها برای آقایان، پالتوست و یکی از انواع پالتوها، پالتوی فوتر مردانه است. پالتوی فوتر که نام آن در اصل پالتوی پشمی است، به دلیل مواد پشمی مورد‌استفاده در آن برای گرم‌نگه‌داشتن شما عالی است. این جنس پالتو، هم برای مراسم رسمی و محل کار و هم برای مهمانی‌ها و لباس‌های اسپرت شما ظاهر مناسبی را دارد.

پالتوی فوتر با پشم گوسفند مدل تِرِنچ : از بین تمام پالتوهای پشم تولید‌شده و موجود در بازار Store قطعاً این مدل بهترین است. ابتدا این مدل پالتو در جنگ جهانی دوم به دلیل گرما و استحکام آن برای سربازان طراحی شده است. این مدل پالتو از مواد ضدآب مانند پنبه گاباردین و پوپلین ساخته شده‌ است. با گذشت زمان این مدل پیشرفت کرده و با تغییراتی تبدیل به مدلی شیک و امروزی شده است

پالتوی پشم مدل دافِل: مدل دافِل ابتدا در ارتش استفاده شد. دریانوردان این مدل را برای حفاظت در برابر شرایط سخت آب‌وهوایی می‌پوشیدند. بهترین پالتوهای دافِل از پشم ضخیم تولید شده‌اند. برای مدت زمانی طولانی، قبل از اینکه این پالتو به مد لباس تبدیل شود، نیروهای نظامی آن را می‌پوشیدند. معمولاً پالتوهای دافِل نیمه‌بلندند و دو جیب در جلوی آن طراحی شده است. این سبک پالتوی کلاسیک، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه شیک و پوشیدنی است.

پالتوی پشم پتو : شاید نام این نوع پالتو را نشنیده باشد و حضور آن در این فهرست برایتان غیر‌معمول باشد، اما این مدل برای سلیقه‌های امروزی و استفادۀ روزمرۀ شما بسیار مناسب است، گرم بوده و با انواع استایل‌ها قابل ست‌شدن است.

مدل پشم سیاه

پالتوی پشم سیاه: این مدل پالتوی فوتر مردانه، قطعاً از شیک‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید. قد این مدل پالتو در بین بقیه پالتوها از همه بلندتر است. این سبک شما را باریک‌تر و بلندتر نشان می‌دهد. کت پشم شتر یا خاکستری نیز از زیر مجموعه‌های این مدل هستند.

پالتوی فوتر مردانه مدل پشم پخته

پالتوی پشم پُخته: این مدل، پشمی است و عموماً ضخیم‌تر و محکم‌تر از پشم سنتی است. دلیل این نامگذاری برای این مدل پالتوی فوتر مرادنه این است که پارچۀ پشمی معمولی را جوشانده و با اضافه‌کردن مواد شیمیایی این جنس تولید می‌شود. این فرایند فیبرهای پشم را کاهش داده و با فشرده‌سازی و ترکیب‌های دیگر به یک جنس با‌ دوام بیشتر تبدیل می‌شود. این مدل در قیاس با سایر مدل‌ها، محکم‌تر و گرم‌تر است. این نوع جنس برای تهیۀ شال و جلیقه هم کاربرد دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟