اولین همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام برگزار می شود

به گزارش رکنا از  ایلام:دکتر سمیه چمن آرا اظهار کرد: هسته پژوهشی اداره کل دامپزشکی استان با همکاری دانشگاه ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، نظام دامپزشکی استان ایلام، بسیج مهندسین کشاورزی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان،قرار است همایش ملی دامپزشکی، راهبردها در افق بیست ساله را دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار کند.

وی بیان کرد: محورهای همایش عبارتند از دامپزشکی و مسئله نهاد، دامپزشکی و نهاد علم در چشم انداز بیست ساله، دامپزشکی و نهاد دین در چشم اندازه بیست ساله و دامپزشکی و نهاد جامعه در چشم انداز بیست ساله.

دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق 20 ساله در ایلام  اضافه کرد: در همین راستا هسته پژوهشی این اداه کل از صاحب نظرانی در محورهای فوق چون آقای دکتر نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و حجت الاسلام دکتر حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشوردعوت نموده است.

وی گفت: از اساتید و پژوهشگرانی به نام از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم و همچنین معاونت پژوهش، فناوری موسسه تحقیقات سرم و واکسن رازی نیز برای این همایش دعوت شده است.

دکتر چمن آراد اضافه کرد:امیدواریم با استعانت از ذات باری تعالی و بهره گیری از همکاری و مشارکت همکاران شاهد برگزاری همایشی پربار و مفید در زمستان ۱۴۰۲ باشیم.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 941660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟