تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی از منابع مولدسازی دارایی های دولت

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ مالک رحمتی در نشست استانی ستاد مولدسازی دارایی های مازاد دولت در یزد گفت: هدف اصلی از مولد سازی اموال مازاد دولت، بهینه سازی فضاها و ملک های موجود دولت،  افزایش بازدهی امکانات و اموال موجود، ارزش افزایی و کمک به طرح های عمرانی مورد نیاز و اولویت دار است.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم متعهد به رشد و توسعه استان ها در ابعاد مختلف است و اجرای درست طرح مولد سازی که توسط این دولت احیا شد پیگیری می شود و تمامی تصمیم ها در اجرای طرح مولد سازی به صورت استانی و با همکاری مسئولان هر استان انجام می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی  بیان کرد: وظایف اجرای طرح مولد سازی به استانداران تفویض شده و باید در هر استان طرح های عمرانی نیمه تمام اولویت بندی و به سرانجام برسد.

به گفته این مقام دولتی؛ هم اینک حدود 700 پروژه عمرانی نیمه تمام در استان یزد وجود دارد که در شرایط عادی برای تکمیل آنها 30 سال زمان می برد در حالی که با اجرای طرح مولد سازی اموال مازاد دولت می توان زودتر به اهداف مورد نظر دست یافت.
رحمتی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت سیزدهم و مدیران آن جهادی کار می کنند،تصریح کرد: امروز یکی از مسایل مهم در جامعه باید امید افرینی باشد که دغدغه مقام معظم رهبری،  رییس جمهوری و دولت است و باید تلاش ها و اقدامات دولت ملموس و نتیجه بخش باشد و این اقدامات بیان شود تا موجب امید افرینی در جامعه شود.

یزد/ سمیه گلابگیریان
 

کدخبر: 940145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟