آشنایی دانش آموزان یزدی با مفاهیم آموزشی بهینه سازی انرژی

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ سعیده فهیمی هدف از برگزاری جشنواره پاییزه مدیریت مصرف برق و ایمنی را فرهنگ سازی نحوه صحیح مصرف برق عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم در این جُنگ با ایجاد فضای شاد و مهیج، دانش آموزان با نحوه صحیح مصرف برق در قالب طنز و نمایش آشنا شوند  تا این مطالب را بهتر به خاطر بسپارند.

وی خاطر نشان کرد : به دلیل استقبال خوبی که از این جشنواره تا به حال شده در فصل زمستان نیز این گونه برنامه هایی را در سطح مدارس شهرستان با رویکرد مدیریت مصرف برق برگزار خواهیم کرد.

این مسئول آموزش غیر مستقیم در قالب نمایش کودکانه طنز با بهره گیری از گروه هنری بومی استان و دو شخصیت نمایشی " عمو برقی و خشوک" برای سنین دبستان را ارزشمند بیان کرد  و گفت : برنامه های هنری دیگر شامل برگزاری کارگاه های نقاشی ، شعرخوانی جمعی و تئاتر با همکاری اولیاء این مراکز  در سطح مدارس برگزار می شود.

مدیر دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نقش اثربخش والدین این کودکان در منازل را مورد اشاره قرار داد و گفت : آموزش و پرورش با بستر سازی مناسب در حوزه مدیریت مصرف به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

این مسئول با اشاره به استفاده از پتانسیل هنرمندان بومی، یادآور شد:  آموزش حضوری در سال تحصیلی گذشته  برای 20 هزار دانش آموز یزدی انجام شد و امسال 10 مرکز آموزشی و مدرسه با 5 هزار دانش آموز در قالب طرح دوستان انرژی پاییزه  آموزش خواهند دید.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 940079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟