تدابیر پدافندی در اقدام سریع و به‌موقع حین حوادث موثر است

به گزارش رکنا از اردبیل، عاملی در شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: توجه به بحث‌های پدافندی در کلیه حوزه‌ها و پروژه‌ها مورد تأکید است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم استان اردبیل از جمله راه، تونل و انتقال آب، افزود: این اقدامات با توجه به نیازمندی‌های استان انجام می‌شود و همواره باید تدابیر ویژه‌ای برای نیاز‌های اساسی داشته باشیم و در مواقع بروز حوادث و پیشامد‌های غیرمنتظره و احتمالی، سریعا مداخله و اقدام کنیم.

در این جلسه سردار محمدعلی قمی، مسؤول امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور نیز در این نشست با اشاره به قرار گرفتن در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس، الگوبرداری از شهدا و رزمندگان را مورد تأکید قرار داد و گفت: رزمندگان دفاع مقدس برای هر مشکل و تهدیدی یک راهکار و تدبیر داشتند و ما باید با تأسی از آنان، خود را به ابزار‌های هوشمندانه و دقیق مجهز کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات و تهدیدات متناسب با زمان فرق می‌کند و باید هر نوع آمادگی در برابر انواع تهدیدات احتمالی داشته باشیم.

قمی بیان کرد: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود کوتاه نمی‌آید و ما باید با استفاده از فناوری‌های روز، آمادگی مقابله با وقایع و تهدیدات را داشته باشیم برنامه عملیاتی و طرح پاسخ برای هر نوع سناریویی را تدوین کنیم.

 

کدخبر: 932661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟