کمبود زمین مهم‌ترین چالش توسعه شهرک‌های صنعتی در اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با بازرس کل سازمان بازرسی استان اردبیل ضمن بیان این مطلب، گفت: شهرک‌های صنعتی نقش بسزایی در ایجاد بستر‌های سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و اشتغال دارد که باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌‎ها و حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

هاشم علایی اظهار کرد: از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی، کمبود زمین و نیاز به توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان است که به منظور پاسخگویی خیل عظیمی از متقاضیان و سرمایه‌گذاران استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه با تعامل و همکاری مناسب با دستگاه‌های مرتبط تلاش خواهیم کرد تا توسعه شهرک‌های صنعتی به نحو مطلوبی در استان اجرایی شود، افزود: بر اساس قانون، دستگاه‌های خدمت‌رسان مکلف به تامین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحد‌های تولیدی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی در تسهیل امور واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی استان، تلاش شده است تا با بازدید‌های میدانی نسبت به حل مشکلات واحد‌های تولیدی در همان محل واحد‌ها اقدام شود تا خللی در تولید و اشتغال آنان ایجاد نشود.

بازرس کل سازمان بازرسی استان اردبیل هم در این نشست گفت: نبود زمین در شهرک‌های صنعتی باعث سرازیر شدن متقاضیان به خارج از شهرک‌های صنعتی خواهد شد که این موضوع، مشکلات را در استان در پی خواهد داشت.

علی رمضان‌پور افزود: سازمان بازرسی استان پیگیر مشکلات سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی بوده است و در راستای حل مشکلات آن‌ها آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌ها است.

وی به لزوم احصاء مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی و ارائه گزارش به سازمان بازرسی استان تاکید کرد و گفت: با احصاء مشکلات و بازدید میدانی از شهرک‌های صنعتی، تلاش خواهد شد تا زمینه حل مشکلات واحد‌های تولیدی فراهم شود.

 

کدخبر: 903018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟