قتل نوزاد پسر و دستگیری قاتل توسط پلیس آگاهی آذربایجان شرقی

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ "ابراهیم خلیل عبدلی" در تشریح این خبر بیان داشت: با اعلام خبر کشف جسد بقتل رسیده نوزاد پسر در یکی از پارک های اطراف شهر تبریز موضوع بلحاظ حساسیت و جریحه دار شدن اذهان عمومی بلافاصله در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان جنایی با اعزام به محل رها سازی جسد  ضمن بررسی دقیق   صحنه با اقدامات فنی و اطلاعاتی مالک یک دستگاه خودرو حاضر در صحنه جرم شناسایی و با هماهنگی قضائی جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

سرهنگ "عبدلی" بیان داشت: در تحقیقات پلیس قاتل نوزاد به قتل رسیده که مادر بچه بوده شناسایی و در کمترین زمان ممکن از مخفیگاهش دستگیر و به قتل نوزاد اعتراف و انگیزه خود را مشکلات خانوادگی و شخصی عنوان  که پرونده تکمیلی به همراه متهمه به دادسرا ارسال و با قرار قانونی صادره روانه زندان شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان درخواست نمود ضمن داشتن سعه صدر در مشکلات از اقدامات مجرمانه در مواجهه با ناهنجاریهای اجتماعی خوداری نمایند و پلیس آگاهی را محل مناسبی برای طرح و رسیدگی به مشکلات خود بدانند.

 






 

کدخبر: 900204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟