تامین مسکن مددجویی، اولویتی در برنامه های کمیته امداد

سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام اینکه تا پایان سال کلید ۷۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان می شود، اظهار داشت: در آذرماه با حضور رئیس کمیته امداد، ۲۸۵ واحد مسکونی از این تعداد به بهره برداری رسید و مابقی در ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تاسیس این نهاد تحویل مددجویان خواهد شد.  

انوری با تاکید به تامین مسکن مددجویان در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، ادامه داد: با مساعدت رئیس کمیته امداد و هم افزایی با خیران، برنامه ریزی برای تکمیل ۴۱۵ پروژه در حال احداث نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته است.   

وی به استفاده از ظرفیت خیران و مردمی سازی ساخت واحدهای مسکونی مددجویان اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت نیکوکاران و با اعتباری بیش از ۷۶ میلیارد تومان احداث و تکمیل شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات کمیته امداد و جمعیت قابل توجه محرومان تحت حمایت، از خیران دعوت می شود تا با مشارکت در طرح های احداث و تکمیل منازل مسکونی مددجویان، زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر را فراهم کنند.

بهمن راعی / اصفهان

کدخبر: 871875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟