بهره برداری از 5 باب مسکن مددجویی در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان،سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در مراسم بهره برداری از 5 باب مسکن مددجویی، اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت گروه های جهادی در شهر مجلسی با هدف تامین ضروری ترین نیاز مددجویان احداث و خریداری شد.

 

سید مصطفی انوری با بیان اینکه این واحدهای مسکونی برای خانواده های ایتام شهرستان مبارکه و مددجویان تحت حمایت منطقه 3 اصفهان بوده است، ادامه داد: برای هر باب مسکن حدود 100 میلیون تومان به صورت بلاعوض، 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 300 میلیون تومان کمک های مردمی، تامین اعتبار شد.

 

وی با اشاره به متراژ این واحدهای مسکونی، افزود: این 5 واحد مسکونی در متراژهای 75 تا 100 متری برای خانواده های ایتام و نیازمند سه نفر به بالا تامین شد.

 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، با تاکید بر ضرورت ساخت مسکن با کیفیت برای مددجویان، گفت: علاوه بر ساخت بادوام و مقاوم، سرعت و زمانبندی اجرای پروژه ها برای ما بسیار مهم است و این تعداد ظرف مدت 8 ماه احداث یا خریداری شد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 32هزار خانوار تحت حمایت استان مستاجر هستند، مهمترین مشکل در تامین مسکن را تهیه زمین مناسب عنوان کرد و بیان داشت: تحقق این مهم به همکاری سازمان های متولی مسکن همچون اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و خیران مسکن ساز نیازمند است.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 791175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟