865 مددجوی اصفهانی خانه دار شدند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه تامین مسکن از جمله خدمات پرهزینه برای توانمندسازی مددجویان است، اظهار داشت: با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده، طی ۶ ماهه نخست امسال ۸۶۵ مورد ساخت، تعمیر، تکمیل، احداث فضای جانبی، بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان استان اصفهان انجام شده است.

سید مصطفی انوری با اشاره به پرداخت اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان برای تامین این خدمات، ادامه داد: با همکاری گروه های جهادی، سپاه و بنیاد مستضعفان در این مدت، ۲۰۴ واحد مسکونی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۹ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت خریداری شده، افزود: تعمیرات و بازسازی ۵۸۱ مسکن مددجویی نیز با هدف مقاوم سازی انجام و در ۷۱ ساختمان مسکونی، فضاهای جانبی از جمله(آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و...) احداث شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، بیان داشت: در حال حاضر ۱۳۸ واحد مسکونی دیگر نیز در دست پیگیری و تکمیل مراحل اولیه می باشد که امیدواریم با مساعدت نیکوکاران و خیران مسکن ساز هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 833516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟