کلیه ادارات موظف به اجرای مصوبات هستند

به گزارش رکنا از هشترود:اسد حیدری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار این شهرستان ضمن اعلام این خبر افزود: اگر بنا باشد  که ما جلسه ای برگزار کنیم وچند مصوبه ای به تصویب به رسانیم ولی ادارات مرتبط در عمل به وظایف خود کوتاهی کنند بهتر است اصلا هیچ جلسه ای برگزار نشود.

 

اسد حیدری با انتقاد از عملکرد  ضعیف شبکه بهداشت ودرمان  در عمل به مصوبات مربوط به آن حوزه ، از کلیه ادارات خواست نسبت به مصوبات بی تفاوت نباشند و حتما تا نوبت جلسه بعدی هر جلسه ،  مصوبات مربوطه خود را عملی کنند وبا دست پر در جلسه حضور داشته باشند.

معاون فرماندار هشترود در آخر پیشنهادی  هم ارائه داد و قرار شد که از جلسه آینده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، هر مسئول اداره یک کارشناس به فرمانداری معرفی نماید واین فرد  حتما در جلسه مذکور ، روسای ادارات را در ارائه گزارشات یاری نماید.

 

۲۳ نفر معتاد پاک شده بیمه  خویش فرما دریافت می کنند

محمود علی آبادی رئیس اداره بهزیستی هشترود نیز در این جلسه طی گزارشی گفت: برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره بهزیستی وبا مشارکت اداره صمت و نیروی انتظامی و آموزش و پرورش ، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد توسط مرکز مثبت زندگی ۱۳۸۵"اداره بهزیستی" برگزاری کارگاه توسط کمیته حضرت امام خمینی (ره) ، برگزاری کارگاه توسط اداره ورزش وجوانان و بهزیستی ، از مهم ترین اقداماتی است که در زمینه آشنایی از  اثرات سوئ مصرف مواد مخدر و   پیشگیری از اعتیاد انجام شده است.

محمود علی آبادی در ادامه به پرداخت وام خود اشتغالی نیز اشاره کرد وافزود: در این زمینه به تعداد ۵۳ نفر از معتادین وام خود اشتغالی پرداخت شده است.

وی متذکر شد: مبلغ تسهیلات پرداخت شده به این افراد  حدودا  ۴ میلیارد تومان می باشد.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 856824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟