۷۸ نفر از سارقان و مال‌خران حرفه‌ای البرز دستگیر شدند

به گزارش رکنا؛ حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، پیش از ظهر امروز در طرح اجرای ضربتی دستگیری سارقین و خریداران اموال مسروقه که در آگاهی استان البرز برگزار شد، از دستگیری و شناسایی ۷۸ نفر از سارقین حرفه ای خبر داد و گفت:  ۶۸ نفر از آنها سارق و ۱۰ نفر مال خر هستند.

دادستان کرج با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به سرقت های متعدد، ادامه داد: سارقین مسلح یا سابقه دار حتما به عنوان پرونده های خاص در دادسرای کرج پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تمامی نهادهای ارفاقی برای سارقین که در قانون مجازات اسلامی وجود دارد را محدود کرده و اشد مجازات برای آنها طبق اجازه حکم قانونی را اعمال می‌کنیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مقدار قابل توجهی از این اموال مسروقه کشف و در تلاش هستیم که اموال را به شکات مسترد کنیم.

وی ادامه داد: به تمام همکارانم ابلاغ کردم به هیچ وجه این سارقین حرفه ای که سوابق متعددی دارند با سپردن تامین در دادسرا آزاد نشوند و حتما تازمانی که حکم قطعی آنها صادر شوند در بازداشت بمانند.

مددی افزود: به تمامی سارقین استان البرز هشدار می‌دهیم با تمام قوا با آنها برخورد خواهیم کرد و با اعمال اشد مجازات و مجازات تکمیلی شرایط را بر سارقین این حوزه استان سخت خواهیم گرفت وی با تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی کرج  گفت :امیدواریم با به کار گیری سازوکارها  آسایش و امنیت را درشهر کرج  برقرار سازیم.

کدخبر: 827514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟