این مرد به تهرانی ها مرگ می فروخت ! / بی رحمانه برای یک مشت پول حرام !

به گزارش رکنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر گفت: به منظور مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت و هویت گرداننده این صفحه در فضای مجازی شناسایی شد.

پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و انجام تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین محل دستگیری وی نیز مورد بازدید قرار گرفت که در جریان آن بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی تاریخ گذشته از محل کشف و ضبط شد. تاریخ انقضای این داروها برای حداقل پنج سال قبل بود اما متهم با چاپ برچسب تقلبی تاریخ انقضا را به سال ۱۴۰۴ تغییر داده بود.

 سرهنگ گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهای فاسد و تاریخ گذشته تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد. این فرد نه تنها مرتکب جرم کلاهبرداری شده است، بلکه با سلامت و جان مردم نیز بازی کرده و این جرمی بسیار بزرگ است که حتماً در محاکمه‌اش مؤثر است. تحقیقات تکمیلی مأموران پلیس فتا نیز در این خصوص ادامه دارد.

 رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی بدون مجوز در فضای‌ مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری کنند.

کدخبر: 996965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟