بیش از 10واحد تجاری طعمه آتش شدند/ پایان عملیات اطفای حریق

به گزارش رکنا از رشت، فرزین تیرماهی مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اظهار داشت: طی گزارش حضوری شهروندان به واحد آتش‌نشانی در روز جمعه ۳۱ تیر کاه ۱۴۰۱، مبنی بر آتش‌سوزی انبار پلاستیک‌فروشی واقع در بندر کیاشهر، کوچه شهید صدیقی‌نژاد بلافاصله یک دستگاه خودرو آتشنشانی شهرداری بندر کیاشهر برای مهار و اطفاء حریق با اولویت جلوگیری از انتقال آن به منازل مسکونی به محل اعزام شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر کیاشهر افزود: با توجه به گسترش حریق و اعلام کمک از شهرهای همجوار عوامل آتش‌نشانی شهرداری کیاشهر بلافاصله عملیات اطفاء حریق را آغاز نمودند.

تیرماهی با بیان اینکه به دلیل عدم وجود دیوار آتش بند بین مغازه‌ها و متصل بودن سقف مغازه‌ها با یکدیگر، متاسفانه تعداد ۱۵ واحد تجاری طعمه حریق شد تصریح کرد: این آتش‌سوزی در نهایت و با تلاش عوامل آتش‌نشانی مهار و اطفاء کامل گردید.

وی ضمن اعلام این خبر که حادثه مذکور تلفات جانی نداشته است یادآور شد: علل بروز این آتش‌سوزی در دست بررسی است از طرفی در این آتش‌سوزی ۲۸ آتشنشان نیز از شهرهای رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، منطقه آزاد انزلی، لولمان،رودبنه و دهیاری دستک و دهکا شرکت داشتند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 806567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟