در ۹۰۰ شهر کشور نمازجمعه برگزار می‌شود/ نقش مهم ائمه جمعه در هدایت اقشار مختلف جامعه
به گزارش رکنا از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اهمیت برگزاری نمازجمعه اظهار داشت: اکنون در 900 شهر کشور نماز جمعه برگزار می شود و در باب اهمیت برگزاری نمازجمعه  سوره جمعه نازل شده است.

وی با اشاره به اینکه ائمه جمعه در چنین جایگاه مهمی انجام وظیفه می کنند گفت: اعضای ستاد نمازجمعه و مسئولین نقش مفید و ارزشمندی در برگزاری این فریضه مهم دارند  و در طول سالها برقراری نماز جمعه در تمامی هفته ها در گرما و سرما نقش آفرینی می کنند.

شاهرخی گفت: امامان جمعه با بیان مسایل روز جامعه و احکام دینی نقش مهم و ارزشمندی در هدایت اقشار مختلف جامعه دارند

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به پنجم مردادماه سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد ادامه داد: جمهوری اسلامی قطعنامه 598 را پذیرفت اما خوی فزون طلبی صدام و حمایت آمریکا همچنین منافقین کوردل آنان را وادار کرد تا دوباره به مرزهای ایران اسلامی حمله کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: دشمن در این حمله از سوی رزمندگان اسلام، ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی ، . نیروهای مردمی ضربه سهمگینی خورد و توان نظامی منافقین در این عملیات نابود شد.

به گفته وی 70 نفر از شهدای عملیات مرصاد مربوط به استان لرستان می باشد مردانی که در آخرین عملیات جنگی برگ درخشانی به تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.

وی همچنین به سوم مرداد ماه روز تکریم خانواده و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: اساس خانواده بر پایه دوستی متقابل و رحمت است و باید احترام به یکدیگر از سوی زن و مرد رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان  افزود: دولت باید به وضعیت بازنشستگان رسیدگی کند.

 

 

 

 

 

کدخبر: 806267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟