نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم بود

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سیدمهدی اعلایی در بازدید از عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان با بیان اینکه مهرگان نیز در آینده مانند شهرهای جدید هشتگرد و پردیس از امکانات خوبی بهره مند خواهد شد، تصریح کرد: خوشبختانه این پروژه در مهرگان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است تا جاییکه ۴۰۰ واحد آن تا ۲ ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود و چهار هزار و ۶۰۰ واحد دیگر نیز تا یکسال آینده آماده می شود.

استاندار قزوین، طراحی های صورت گرفته در پروژه نهضت ملی مسکن را با کیفیت تر از مسکن مهر دانست و یادآور شد: با توجه به شکل ساخت این واحدها که به صورت صنعتی احداث می شوند، تامین منابع مالی آن نیز از سوی بانک مسکن فراهم شده و متقاضیان باید در فکر تامین منابع مالی خود باشند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن واحدهای خود را دریافت کنند.

به گفته اعلایی، سهم تسهیلات ارایه شده از سوی بانک مسکن ۳۰۰ میلیون تومان و سهم آورده متقاضیان نیز به همین میزان است که باید در طول ساخت پروژه آن را بپردازند.

وی با اشاره به انجام زیرساخت های لازم در پروژه نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: تمامی مدیران کل دستگاه های خدمات رسان همزمان با میزان پیشرفت بناهای در حال ساخت، اقدامات لازم را در خصوص تامین انشعابات به عمل خواهند آورد و بدون تردید با تبدیل مهرگان به شهر که مقدمات آن در حال انجام است، سعی خواهیم داشت تا خدمت رسانی مطلوب تری را به شهروندان آن داشته باشیم.  

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم شهرهای محمدیه و مهرگان برای تردد خود به قزوین نباید عوارضی پرداخت کنند و با توجه جا به جایی دوربین های عوارضی به مکان جدید، این مساله باید تا ۲ ماه آینده به سرانجام برسد.

اعلایی استاندار قزوین امروز به همراه جمعی از مدیران دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و بنیاد مسکن در شهر جدید مهرگان حضور یافت و از پروژه های در دست ساخت نهضت ملی مسکن بازدید به عمل آورد.

 

 

کدخبر: 800925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟