تعامل و همگرایی بسیار خوبی بین دستگاه قضا و دولت در استان وجود دارد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار با رئیس کل دادگستری استان قزوین و سایر مسئولان قضایی استان اظهار داشت: رضایتمندی مردم و شاخص های مطلوب کشوری نشان دهنده ارائه خدمات خوب دستگاه قضا در استان است که این رویه قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: تعامل و همگرایی بسیار خوبی توأم با همفکری، هم رأیی و هم نظری در مسائل استان بین دستگاه قضا و دولت وجود دارد و هم‌افزایی موجود در فضاهای پیشرو و در آینده زمینه خدمات رسانی خوبی را فراهم خواهد کرد.

اعلایی گفت: در فضای جدید مدیریتی و نحوه جدید خدمت رسانی، بسترهای تعالی، پیشرفت و پیشبرد بهتر امور به وجود آمده و با تعامل و همکاری، کمیّت و کیفیت خدمت گذاری گسترش پیدا خواهد کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در این مسیر با تمام توان آماده کمک به دستگاه قضا هستیم و از طرفی هم انتطار یاری رسانی دستگاه قضا را داریم تا مسائل و مشکلات استان با سرعت بیشتری برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: برخی از حوزه های توسعه ای استان نیاز به حضور، همراهی و تغییر نگرش مسئولان استان است و باید فضای نگرشی خود را در مسیر هموارتری قرار دهیم.

وی افزود: استانداری با تمام توان آماده تعامل و همکاری با دستگاه قضا است و باید با همراهی یکدیگر ظرفیت های استان را شکوفا کنیم.

 

کدخبر: 798373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟