اجرای طرح نهضت ملی مسکن عامل مهمی در رونق چند صنعت مهم در استان است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین، با اشاره به تعداد زیاد متقاضیان مسکن ملی در استان و ضرورت تعیین تکلیف وضعیت اراضی دولتی، تصریح کرد: تا هفته آینده باید اراضی دولتی که در استان وجود دارد شناسایی و به فرمانداران ارجاع داده شود تا برای تامین زمین با برخی افراد وارد مذاکره شویم.

استاندار با بیان اینکه برخی افراد در حال سوء استفاده از این موضوع هستند، گفت: متاسفانه برخی افراد و شهروندان زمانی که متوجه کمبود زمین شدند، انتظارات نامعقولی در خصوص تهاتر دارند که اعلام می‌کنیم به هیچ عنوان، فضای باج دهی در استان وجود ندارد.

اعلایی با بیان اینکه تمام متقاضیان مسکن ملی شهرستان قزوین در شهرک مهرگان زمین دریافت خواهند کرد، یادآور شد: متاسفانه با بررسی‌های انجام شده قرار بوده برای یکسری از کارکنان دستگاه‌های دولتی در نقطه ویژه‌ای از استان زمین داده شود که در این خصوص ورود پیدا کردیم و همه متقاضیان در یک مکان مشخص صاحب زمین خواهند شد.

استاندار قزوین گفت: یک کارگروهی در خصوص پروژه جهش مسکن در استان تشکیل شده است که بخشی از مشکلات، حل شده است و بخش دیگر آن از طریق مشارکت در این کارگروه حل و فصل خواهد شد.

 

کدخبر: 796409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟