بازدید علمی دانش آموزان از مراکز علمی و واحدهای تولیدی
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر  اظهار کرد: فصل تابستان بهترین فرصت برای مهارت آموزی دانش آموزان در موضوعات و عرصه های مختلف است.
وی افزود: بازدید علمی از مراکز پژوهشی،علمی،تحقیقاتی و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس مختلف و همایش‌های علمی از جمله برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در بخش مدیریت علمی است.

این مسئول ابراز کرد: هماهنگی خوبی با کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش صورت گرفته تا دانش آموزان از برنامه ها و کلاسها و دوره های مهارت آموزی این کانون ها استفاده کنند.

رسولی‌فر بیان کرد: فصل تابستان فرصت خوبی برای انجام فعالیتهای ورزشی و فراگیری مهارت در یکی از رشته های ورزشی است و دانش آموزان بسیجی می توانند در رشته های مختلف ورزشی از جمله آمادگی جسمانی، بدنسازی، ژیمناستیک و ورزشهای رزمی و باستانی و ... صاحب مهارت و توانمندی شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به دفاتر حوزه های بسیج دانش‌آموزی در ادارات آموزش و پرورش و با دریافت معرفی نامه از ۳۰ درصد تخفیف در حوزه ورزش و استفاده از سالن های ورزشی مشخص، بهره مند شوند.

 

 

کدخبر: 798436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟