نخستین نشست تخصصی منابع انسانی شرکتهای تابعه صنعت نفت مازندران برگزار شد

به گزارش رکنااز مازندران، در این نشست، مسائل موجود در حوزه منابع انسانی و چالشهای موجود از سوی مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه صنعت نفت مستقر در مازندران به بحث گذاشته شد و حاضران راهکارهای خود را برای حل آنها ارائه دادند.

رحیم مسلمی دبیر کارگروه هماهنگی سرمایه انسانی صنعت نفت در مازندران با تاکید براینکه بهبود فرآیندهای حوزه مهم نیروی انسانی مدنظر ما است، افزود: در این نشست ها مشکلات و چالش های حوزه نیروی انسانی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این نشست به منظور بهبود عملکرد و یکپارچه سازی اقدامات در حوزه نیروی انسانی برگزار و موارد مطرح شده از واحدهای تخصصی ذی ربط پیگیری می شود.

مسلمی همچنین اظهار داشت: منابع انسانی یکی از تخصصی ترین و حساس ترین واحد ها در هر سازمان است زیرا از استخدام تا بازنشستگی به طور مستقیم با تمامی کارکنان در ارتباط مستمر بوده و با تکریم واقعی ارباب و رجوع می تواند نقش ارزشمندی در ارتقاء انگیزه شغلی کارکنان ایفاء نماید.

در این نشست مدیران منابع انسانی، شرکت پخش فرآورده نفتی منطقه ساری و چالوس، شرکت نفت خزر، منطقه 9 عملیات انتقال گاز، بهداشت و درمان صنعت نفت شمال، دانشکده علوم دریایی صنعت نفت محمودآباد، صندوق بازنشتگی صنعت نفت مازندران حضور داشتند.

مازندران/ صدیقه عباسی نیک 

 

 

 

کدخبر: 793020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟