ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ رئیس جهاد دانشگاهی استان با اعلام این خبر افزود: این ثبت‌نام از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی که همواره منادی و پرچم‌دار برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن در دانشگاه‌ها بوده است به مدت ده روز انجام می‌گیرد.

مهران اوچی اضافه کرد: حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به‌عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور و شناسایی استعداد‌های بالقوه قرآنی در سطح کشور جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان از جمله اهداف برگزاری دوره تربیت مربی آموزش قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان ترم یک تا چهار مقطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی‌ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، ادامه داد: تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله شرایط دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح است.

اوچی آغاز این دوره را ۲۷ بهمن‌ماه جاری و همزمان با ولادت حضرت علی (ع) عنوان و بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به تارنمای این سازمان به نشانی http://daneshjo.isqa.ir مراجعه کنند.

وی از اعطای گواهینامه از سوی جهاددانشگاهی به دانشجویانی که این دوره را با موفقیت سپری کرده باشند و معرفی برگزیدگان آن به دوره تکمیلی «دانشجو متدبر قرآن کریم» خبر داد.

 

کدخبر: 770260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟