اعطای هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۸۲ طرح تولیدی

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ صادقی در نشست با خبرنگاران افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های با اشتغالزایی بالاست که بسیاری از این تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰۰ طرح تولیدی در استان اردبیل در دست اجراست، اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با حمایت از این طرح‌های تولیدی قصد دارد با افتتاح این طرح‌ها تحول عظیمی در حوزه اشتغال و اقتصاد استان اردبیل ایجاد کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به تحول بزرگ ایجاد شده در حوزه تولید با راه‌اندازی این واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۶۵ هزار بیکار تحصیل‌کرده شایسته این استان نیست و ما سعی داریم در حد توان و وسع خود با ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی اشتغالزا، بخشی از نیازمندی اشتغال استان را برطرف کنیم.

صادقی از بهره‌برداری ۱۵۰ طرح تولیدی تا پایان سال در اردبیل خبر داد و افزود : تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی از ۵ محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، رونق تولید، طرح تام، سفر مدیران عامل بانک‌های کشور و بند الف تبصره ۱۸ قابل پرداخت است که تا به حال تعداد متقاضیان تسهیلات ۱۸۲ مورد با میزان تسهیلات یک‌هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان است.

صادقی همچنین از تصویب ۶۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای ۹۹ واحد تولیدی در اردبیل خبر داد و گفت : در جلسات ستاد رفع موانع تولید، کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال مشکلات واحد‌های تولیدی مطرح و نسبت به رفع این موانع اقدام می‌شود تا هیچ واحد تولیدی مشکل‌دار در استان وجود نداشته باشد.

 

کدخبر: 756216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟