قزوین  رتبه برتر دربازگشت ارز به کشوررا کسب کرد

به گزارش رکنا قزوین،مهدی بخشنده  در نشست مشترک با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اتاق بازرگانی، افزود: امروز اتاق بازرگانی قزوین، به عنوان مجموعه ای چابک و کارآمد همراه به عنوان مشاور قوای سه گانه دولت انجام وظیفه می کند.

وی همچنین گفت: فعالان واقعی اقتصادی استان در این چارچوب در هر شرایط در کنار برادران زحمتکش سپاه استان هستند و خدمات اقتصادی خود را به جامعه ارائه می دهند.

بخشنده با اشاره به انتشار بیانات مقام معظم رهبری در کانال های اطلاع رسانی اتاق، افزود: قصد ما سوق دادن اهداف فعالان اقتصادی به سمت تحقق بیانات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان در حوزه های اقتصادی است.

وی گفت: ما پیرو صدور بیانیه گام دوم انقلاب، دستور مقام معظم رهبری را در راس امور خود قرار داده و برای تحقق شعار راهبردی «ما می توانیم» تلاش کرده ایم.

بخشنده با بیان اینکه درهای اتاق بازرگانی برای تمامی فعالان واقعی اقتصادی باز است، افزود: ما در حوزه مسئولیت های اجتماعی، این موضوع را که آسایش همگی ما در گرو ایفای مسئولیت های اجتماعی است را به بهترین شکل دنبال کرده ایم، برای مثال در احداث مسکن برای آسیب دیدگان در سیل استان لرستان توانستیم کار ساخت منازل را با همکاری سپاه استان به پایان برسانیم.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی استان در دوران تحریم ها، گفت: در این شرایط، مواد اولیه وارد گمرک می شد اما اجازه ترخیص نداشتند که با یک اقدام جهادی و انقلابی و با هماهنگی نهادهای ذیربط قانونی ورود کردیم و مشکل عمده بخشی از کارخانجات رفع و ترخیص بیش از هزار تن مواد اولیه کارخانجات انجام شد که در این موضوع همکاری و همراهی های مدیران اقتصادی سپاه کاملا قابل تقدیر است

 

کدخبر: 761982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟