برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته رباتیک

به گزارش رکنا قزوین،مهدی بخشنده  در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته رباتیک که در دانشگاه فنی و حرفه ای قزوین برگزار شد، افزود: امروزه توسعه جهانی در راستای آموزش های مهارتی از جمله دانش رباتیک حرکت می کند و باید حمایت دولت ها و فعالان اقتصادی از این دانش ها بیشتر شود.

وی همچنین گفت: برگزاری این مسابقات نشان می دهد جوانان این سرزمین به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان مایوس و ناامید نشده اند و برای افتخارآفرینی و رفع نیازهای علمی کشور همچنان تلاش می کنند.

بخشنده با بیان اینکه در سال های اخیر به خوبی رشد ایران را در دانش های نوین و فناوری های پیشرفته را مشاهده می کنیم،اضافه کرد: دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان که روز به روز بیشتر می شود جلوگیری از این موفقیت هاست.

وی افزود: دشمنان تلاش می کنند کاری کنند که نخبگان تصمیم بگیرند از کشور خارج شوند ولی افتخار می کنیم که نخبگان ایرانی با تمام سختی ها در کشور باقی مانده و برای توسعه کشور تلاش می کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین با بیان اینکه ایران به سمتی حرکت می کند تا به جایگاهی که لیاقت آن است برسد، افزود: تحریم ها برای جلوگیری از این مهم مستقیما نخبگان را هدف قرا داده تا سرعت رشد علمی کشور را بگیرد و نباید اجازه دهیم دشمنان به این هدف خود برسند.

وی افزود: حمایت از نخبگان را مسوولیت اجتماعی مهم خود می دانیم و باید در این حوزه با ورود همه فعالان قوی و بالنده شویم.

 

کدخبر: 750326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟