مجتمع توانبخشی ایثارگران در قزوین بی‌نظیر است

به گزارشرکنا قزوین طی این بازدید، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در جریان امکانات و برنامه‌های مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین قرار گرفت.
همچنین در این بازدید، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، توضیحاتی پیرامون مجتمع یاد شده به ایشان ارائه کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران با توجه به امکانات خوبی که دارد در قزوین بی‌نظیر است.
وی به برگزاری اردوهای ورزشی در سطح ملی اشاره کرد و افزود: مجتمع یاد شده ظرفیت خوبی برای برپایی این اردوهاست و ورزشکاران می‌توانند از ظرفیت‌ها و امکانات آن برخوردار شوند.
اعلایی‌مقدم گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در ارائه مجوزهای لازم جهت راه‌اندازی مکان‌های ورزشی و توانبخشی مجتمع یاد شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد تا در سریعترین زمان به بهره‌برداری برسد.
این مقام مسئول افزود: همچنین کارشناسان مجرب ورزش و جوانان استان قزوین در خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هستند تا در این مجتمع برنامه‌های ورزشی اجرا شود.
گفتنی است این مجتمع در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 200 مترمربع در کیلومتر2  جاده قزوین – بوئین‌زهرا ساخته شده است.
مجتمع فوق در فازهای یک و دو تعریف شده و شامل بخش‌های مختلفی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.

 

کدخبر: 756165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟