معاونت اجتماعی چهره مقتدر و مهربان پلیس را به مردم نشان داد

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: معاونت اجتماعی در کنار سایر پلیس های تخصصی در تحقق رویکرد جامعه محوری نقش مهمی دارد و به عنوان یک معاونت بین بخشی و فرابخشی عمل می کند.

وی افزود: بنای اقدامات فرهنگی و اجتماعی این معاونت در سال های اخیر بر هوشمندانه عمل کردن بوده است چرا که همواره بر این باور بوده ایم که کارها باید کیفی و با برنامه ریزی صورت بگیرد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: تلاش شده تا اقتدار پلیس را در اجرای ماموریت های مختلف، برقراری نظم و امنیت، کشف جرم و ... با اقدامات صحیح و همه جانبه به اطلاع عموم برسانیم از این رو با تشکیل یک کانال اطلاع رسانی بخش اعظمی از ماموریت ها و تلاش های شبانه روزی همکاران پلیس در اختیاز جامعه رسانه ای قرار گرفت.

معاون سابق اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس ناظم اجتماعی است، یادآوری کرد: از همین رو تقویت ارتباطات برون سازمانی و مطالبه گری از سازمان ها، نهادها و دستگاه ها نیز در راستای تولید، حفظ و ارتقاء امنیت توسط معاونت اجتماعی دنبال شد، هرچند در این سال ها تولیدات پژوهشی و دانشی ما نیز ملاک و مورد استفاده بسیاری از این دستگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به ارائه خدمات گسترده مشاوره ای به عموم مردم، تصریح کرد: با توجه به اینکه معتقد بودیم نگاه سنتی به مسائل و موضوعات اجتماعی دیگر راهگشا نیست، به هر موضوع اجتماعی و فرهنگی از زوایای مختلف نگریسته شد و با استفاده از زبان هنر، تولیداتی فاخر و مستنداتی ارزشمند توسط کارکنان معاونت اجتماعی صورت گرفت که هر کدام دستمایه تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطح استان قرار گرفت.

سرهنگ آمویی در پایان با اشاره به فعالیت 79 ماهه خود در معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه، از تلاش های همکاران خود در این معاونت و همراهی اصحاب رسانه در نشر اخبار انتظامی و همراهی با مجموعه پلیس قدردانی و برای سرهنگ یاری معاون جدید اجتماعی و فرهنگی انتظامی استان نیز آرزوی موفقیت کرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 751532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟