معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد/ قرارگاه اربعین راه اندازی می شود

به گزارش رکنا از کرمانشاه، مراسم معارفه معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه با حضور سردار جاویدان رئیس پلیس کرمانشاه برگزار و با تقدیر از زحمات سرهنگ علی امیری معاون سابق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، سرهنگ محمدرضا آمویی به عنوان معاون جدید انتخاب و معرفی شد.

معاون جدید عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم از آمادگی این معاونت برای همکاری و تعامل بین بخشی با همه یگان های درون سازمانی و دستگاه ها و ادارات برون سازمانی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی با بیان اینکه معاونت عملیات یک معاونت فرابخشی است که برای موفقیت و پیبشبرد امور لازم است همه افراد کمک کنند، افزود: مطابق دستورالعمل های صادره در 5 ماه باقی مانده تا پایان سال حرکت خواهیم کرد و تلاش می کنیم وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: تلاش برای موفقیت بیشتر در ماموریت ها، افزایش خدمات رسانی به مردم و ایجاد امنیت مضاعف در سطح استان از دیگر اقداماتی است که با جدیت دنبال می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، این معاونت را محور عملیات های انجام شده عنوان کرد و گفت: همه ما در خانواده بزرگ ناجا خدمتگذار مردم هستیم و باید بتوانیم شرایط بهتری را برای شهروندان ایجاد کنیم.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه معاونت عملیات، اجرای به موقع طرح ها و برنامه های دیگر معاونت ها و پلیس های تخصصی را جدی تر از قبل دنبال می کند، تاکید کرد: هدف همه ما در مجموعه انتظامی استان ارتقاء امنیت و انجام به موقع تدابیر فرماندهی است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که در معاونت عملیات دنبال می شود فعال کردن قرارگاه اربعین است تا به فضل الهی و در صورت مهیا بودن شرایط در سال آتی بتوانیم میزبانان خوبی برای زائران حضرت اباعدبالله الحسین (ع) باشیم.

معاون عملیات پلیس کرمانشاه همچنین با قدردانی از اعتماد فرماندهان ناجا در سپردن این معاونت به وی، ابراز امیدواری کرد بتواند در این مسند هم خدمتگذار خوبی برای مردم باشد.

سرهنگ آمویی از حمایت های سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان نیز قدردانی کرد و گفت: اگر موفقیتی در معاونت اجتماعی نیز حاصل شد به واسطه همین حمایت ها و پشتیبانی هایی بود که صورت می گرفت.

وی در پایان از تلاش های سرهنگ امیری معاون سابق عملیات پلیس کرمانشاه قدردانی و ابراز امیدورای کرد با مشاوره های وی و همکاری کارکنان این معاونت اقدامات بهتری انجام شود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 732703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟