مشارکت  مطلوب مردم نوعدوست مازندران و خیران در کمک به نیازمندان

به گزارش رکنا از مازندران ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران، با اشاره به مشارکت مردم نوعدوست و خیران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان اظهار داشت: خوشبختانه در مناسبت های مختلف اقدامات خوبی با همکاری و همراهی خیران و مردم نیک اندیش صورت گرفته است.

 

 وی افزود: با هدف تسریع امر پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار استان مازندران بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است و در تلاشیم تا پایان آذر ماه  تمامی  مشترکین به طرح QR پرداخت صدقه آسان بپیوندند.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه مشترکین صدقات استان می توانند با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند، تصریح کرد:برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای تمامی این مشترکان کد تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

 

حجت الاسلام عالیشاه در مورد امداد هوشمند و کارآمد گفت: به منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه اندازی می شود.

 وی گفت: مددجویان می توانند از طریق آدرس  soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد:  ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: صد در صد اعتبارات اشتغال سال گذشته جذب شد و امسال هم ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار اشتغال اختصاص یافت.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در تمامی بخش ها برای ارائه خدمات به نیازمندان تمام توان خود را بکار می بندیم گفت: همه باید با همدلی و وفاق برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنیم.

 

گفتنی است: رییس شورای اسلامی شهر نکا هم با تقدیر از زحمات جهادی مدیرکل و کارکنان کمیته امداد در جهت محرومیت‌زدایی، متعهد شد در مورد تهیه زمین برای مسکن محرومین شهرستان مساعدت و پیگیری لازم را بعمل آورد.

 

مازندران / صدیقه عباسی نیک 

کدخبر: 745255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟