نقش رسانه در اطلاع‌رسانی و تبلیغات عملکرد کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان مؤثر و با اهمیت است

به گزارش رکنا از مازندران،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه به تعامل رسانه با کمیته امداد یکی از خیرین مازندرانی هشت میلیارد تومان مساعدت داشت که شش هزار و۴۰۰ تبلت دانش آموزی برای مدد جویان تحت پوشش امداد استان تهیه شد، گفت: دانش آموز تحت حمایت فاقد تبلت نداریم.
 
وی با بیان اینکه برنامه لذت لبخند با هدف شناساندن فعالیت ها و عملکردهای کمیته امداد با همکاری صدا و سیما  تولید و از تلویزیون پخش می شود، افزود: قدردان توجه ویژه صدا و سیمای مرکز مازندران برای این همراهی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز مازندران در ارائه عملکرد کمیته امداد استان در حوزه رفع نیازهای محرومان و معرفی نیازهای مددجویان بمنظور جذب خیران یاریگر این نهاد هستند.

حجت الاسلام عالیشاه بابیان اینکه رسانه‌ها در پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های کمیته امداد نقش مهمی دارند، افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد می‌تواند مردم را با این دستگاه بیش از گذشته برای دستگیری نیازمندان همراه کند.

وی با اشاره به کمک خیران در تمامی بخش ها گفت:یکی از خیرین استان هشت میلیارد تومان مساعدت ویژه داشت و شش هزار و۴۰۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه شد و دانش آموز مددجوی فاقد تبلت نداریم.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۱۳۰۰واحد مسکونی در دست ساخت داریم و لوله کشی گاز هزار و‌۵۰۰ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت با همکاری خیرین و هم افزایی کمیته امداد انجام شد.

وی با بیان اینکه در تهیه لوازم خانگی نیز هزار و ۶۰۰دستگاه آبگرمکن و همچنین هزار دستگاه بخاری گازسوز و بیش از هزار و ۶۰۰سری جهیزیه با کمک خیران تهیه شد، بیان داشت: قدردان همراهی و مشارکت اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز مازندران با کمیته امداد هستیم.

مازندران/عباسی نیک

کدخبر: 729335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟