برگزاری اولین جلسه هم اندیشی امور بانوان کمیته امداد مازندران

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندران در این جلسه اظهار داشت:در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید آسیب ها را شناسایی کرد و در رفع مشکلات گام برداشت.


وی افزود: باید با سعه صدر در میدان کمک نیازمندان حاضر باشیم و از آلام آنان بکاهیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: این نهاد برنامه های مختلفی برای توانمندسازی زنان تحت حمایت ارائه می دهد تا آنان خودکفا شوند.

حجت الاسلام عالیشاه ارائه خدمات فرهنگی ، درمانی، اشتغال، عمرانی و...به مددجویان را از جمله فعالیت های کمیته امداد استان برشمرد و بیان داشت: همه باید در کمک به نیازمندان یکدل و همراه باشیم .

روفیا مجیدی معاون امور بانوان استانداری مازندران هم در این جلسه گفت: کارکنان کمیته امداد دغدغه رسیدگی به امور محرومان را دارند که امر جای تقدیر دارد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون اقدامات موثری از سوی کمیته امداد برای کمک به مددجویان صورت گرفته است.

مجیدی گفت: در بخش توانمندسازی زنان، نیز این نهاد با اجرای طرح های اشتغال و شکوفایی استعداد ها روحیه خودباوری را در آنان ایجاد می کند.

رقیه صالحی مشاور امور بانوان کمیته امداد مازندران هم در این جلسه گفت: ۶۱ درصد از مددجویان مازندرانی را زنان سرپرست خانوار تشکلیل می دهند.

وی افزود: تلاش می کنیم تا در حوزه توانمندسازی زنان تحت حمایت ، با شناسایی مسائل و برنامه ریزی مناسب ، اقدامات موثری صورت پذیرد.

صالحی تسهیل در امور مراجعه زنان تحت حمایت به کمیته امداد، مشارکت در امر خدمت رسانی به نیازمندان، تعامل با سایر دستگاه ها در رفع مشکل نیازمندان را از جمله اقدامات مشاور امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران برشمرد.

 

کدخبر: 735294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟